Citaat Oorspronkelijk geplaatst door peter_heijnen Bekijk bericht
http://www.behringer.com/EN/Products/MX882.aspx

Je hebt geen di nodig want je hebt gebalanceerd uit.
Maar omdat ik achter mijn keyboard altijd een DI moet.

Ik heb btw een Fame mixertje gekocht.