Oorspronkelijk geplaatst door peter_heijnen http://www.behringer.com/EN/Products/MX882.aspx Je hebt geen di nodig want je hebt gebalanceerd uit. Maar omdat ik achter mijn keyboard altijd een DI moet. Ik heb btw een Fame mixertje gekocht.
The Titanium White Oorspronkelijk geplaatst door geert1976 Deze Squier is de moeite waard om te koesteren
Forum Rules
Favorieten/bladwijzers