Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 3402

Hybrid View

Senior Member

Standaard

Classic Vibe tele's zijn heerlijk vind ik . Kameraad van me heeft er eentje, en ik heb zelf een baja (en een USA standard gehad tot niet zo lang terug), en voor de prijs moet die squier echt niet onderdoen.

Senior Member

Standaard

Mwah, m'n broertje heeft zo'n CV en ik vind mijn Road Worn toch echt wel een keer of 10 beter. Maar mijn RoadWorn is gewoon heel erg goed
    The Guitar Express Podcast! Interviews met Leif de Leeuw, Vedran Mircetic, Arnold van Dongen, Bert Meulendijk...
    http://gitaarpodcast.nl/

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Luke-wannabe Bekijk bericht
    Mwah, m'n broertje heeft zo'n CV en ik vind mijn Road Worn toch echt wel een keer of 10 beter. Maar mijn RoadWorn is gewoon heel erg goed
    Geloof ik meteen, maar je moet het natuurlijk wel een beetje in verhouding zien. Die road worn kost toch drie keer zoveel.
    Music Man, Custom 77, Orange, ENGL, Kool & Elfring.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Luke-wannabe Bekijk bericht
    Voor het geld zijn het gewoon lelijke dingen...al je een door de tand des tijds en veel gebruikte gitaar wil hebben...koop er dan ook een ....

Die squier is een veel betere deal...bovendien zit ie strak in de verf....
    To Quo or not To Quo....The Status Quo will rock forever all over the world...again and again.

Standaard

Even een quick 'n dirty foto van mijn baja. Heb hem alweer een tijdje en hij bevalt nog heel erg prima! Zeer veelzijdige gitaar en de hals past me perfect in de hand.
    Valt me wel op dat deze wel een heel erg sterke nerf heeft vergeleken bij de meeste andere baja's, maar dat vind ik wel mooi. Ook lijkt het wel een tweedelige body? Ik kan in ieder geval echt maar 1 naad ontdekken en die loopt recht over het midden. Maar zelfs die zie je eigenlijk alleen als je tegen de onderkant aan kijkt.

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten