Classic Vibe tele's zijn heerlijk vind ik. Kameraad van me heeft er eentje, en ik heb zelf een baja (en een USA standard gehad tot niet zo lang terug), en voor de prijs moet die squier echt niet onderdoen.
Classic Vibe tele's zijn heerlijk vind ik. Kameraad van me heeft er eentje, en ik heb zelf een baja (en een USA standard gehad tot niet zo lang terug), en voor de prijs moet die squier echt niet onderdoen.
Mwah, m'n broertje heeft zo'n CV en ik vind mijn Road Worn toch echt wel een keer of 10 beter. Maar mijn RoadWorn is gewoon heel erg goed![]()
The Guitar Express Podcast! Interviews met Leif de Leeuw, Vedran Mircetic, Arnold van Dongen, Bert Meulendijk...
http://gitaarpodcast.nl/
To Quo or not To Quo....The Status Quo will rock forever all over the world...again and again.
Even een quick 'n dirty foto van mijn baja. Heb hem alweer een tijdje en hij bevalt nog heel erg prima! Zeer veelzijdige gitaar en de hals past me perfect in de hand.
Valt me wel op dat deze wel een heel erg sterke nerf heeft vergeleken bij de meeste andere baja's, maar dat vind ik wel mooi. Ook lijkt het wel een tweedelige body?Ik kan in ieder geval echt maar 1 naad ontdekken en die loopt recht over het midden. Maar zelfs die zie je eigenlijk alleen als je tegen de onderkant aan kijkt.
Favorieten/bladwijzers