Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 893 van 1797 EersteEerste ... 3937938438838918928938948959039439931393 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 8.921 t/m 8.930 van 17961
    Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door allochthomas Bekijk bericht
    http://cgi.ebay.nl/Ibanez-JPM-P3-Joh...item3f0d14121b
    Voor 500 boven op de prijs waarvoor hij hem heeft overgekocht mag hij op zijn minst de brug pick up wel vervangen. Zelfs de snaren zijn niet eens vervangen.

*edit: staat ook nergens vermeld dat er schade is aan de koffer.
    Ja nog zo'n iemand die denkt overal de hoofdprijs voor te kunnen krijgen. Er zijn waarschijnlijk nog mensen die het kopen ook. Die goldtop ook, kosten nieuw its van 800 euro meen ik?

Senior Member

Standaard

Niks tegen geld verdienen maar als je zulke debiele prijzen vraagt zorg dan dat alles in orde is. Had niet echt prettig contact met hem toen hij de jpm van mij over kocht, eerst onzin biedingen lopen pushen en toen hij het volle bedrag wou betalen moest ik steeds pushen en uberhaupt een datum te kunnen krijgen waarop hij langs kon komen.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door proguitar89 Bekijk bericht
    en ik weet niet of je vriendloos bent maar ik wil best wel een vv sturen.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door allochthomas Bekijk bericht
    Niks tegen geld verdienen maar als je zulke debiele prijzen vraagt zorg dan dat alles in orde is. Had niet echt prettig contact met hem toen hij de jpm van mij over kocht, eerst onzin biedingen lopen pushen en toen hij het volle bedrag wou betalen moest ik steeds pushen en uberhaupt een datum te kunnen krijgen waarop hij langs kon komen.
    En ik heb een tegenovergestelde ervaring , ik had een Les Paul Standaard faded op MP en binnen 12 uur naar plaatsing had ik een mail van hem hem met een meer dan prima bod , alles keurig afgewikkeld , ik heb nog nooit een gitaar zo snel verkocht voor een prima prijs.

Senior Member

Standaard

Toen ik zei dat ik de gitaar gereserveerd zou houden kreeg ik opeens niks meer te horen. Na een paar keer geprobeerd te mailen kreeg ik vaag iets binnen een tijdsframe van 2 weken en toen ik zei dat de gitaar weer op mp ging tot ik een definitieve datum had kreeg ik onmiddellijk een mailtje terug dat hij asap de gitaar wou komen ophalen.

Zal misschien per geval verschillen maar het kwam nogal onprofessioneel over. Het feit dat de gitaar niet eens even is afgestoft en voorzien is van nieuwe snaren(wel het miste wat hij imo kan doen) werkt niet echt in het voordeel van zijn geloofwaardigheid(buiten het feit om dat hij enorm veel geld voor zo'n gitaar vraagt en niet eens meld dat de koffer kapot is).
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door proguitar89 Bekijk bericht
    en ik weet niet of je vriendloos bent maar ik wil best wel een vv sturen.

Senior Member

Standaard

Ik ben er geweest en heb er toen een Gibson LP Classic 1960 met '59 PAF humbuckers gekocht. Voor een normale prijs, niet te hoog en niet te laag.

Wat wel opviel...er stond ook een Gibsun........... Maar hij zij dat het niet voor de verkoop was anders zou het zijn naam schaden. Maar toch, tussen al die mooie PRS'en, Fenders en Gibson stond dus een Gibsun.........

Dit is mijn ervaring met hem.
    Gibson, what else...?

Senior Member

Standaard

http://link.marktplaats.nl/476533507

Een HK tele, van een paar tientjes, opgeleukt met een andere brug en neckplate en decal, die nu als Fender door het leven gaat

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door geert1976 Bekijk bericht

Een HK tele, van een paar tientjes, opgeleukt met een andere brug en neckplate en decal, die nu als Fender door het leven gaat

Tis iig geen Fender maar ook geen HK volgens mij want waren die niet allemaal stoptail?
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door CID-Gibson Bekijk bericht
    Ik heb het teeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeering of schurft aan mijn reet.

Senior Member

Standaard

Hij heeft in ieders geval 2 woonplaatsen. In zijn andere adv woont hij in den Helder

Senior Member

Standaard

Pleurus, wat een lelijke headstock zeg!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mitch Bekijk bericht
    Ik wás lief, maar ik heb nu een Marshall.

Banned

Standaard

1954 stratbody op ebay. Weinig twijfelachtigs aan, behalve dan of je er uberhaubt je geld in zou moeten steken:

http://www.ebay.com/itm/1954-FENDER-...item19c823e792

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten