Niks tegen geld verdienen maar als je zulke debiele prijzen vraagt zorg dan dat alles in orde is. Had niet echt prettig contact met hem toen hij de jpm van mij over kocht, eerst onzin biedingen lopen pushen en toen hij het volle bedrag wou betalen moest ik steeds pushen en uberhaupt een datum te kunnen krijgen waarop hij langs kon komen.
En ik heb een tegenovergestelde ervaring , ik had een Les Paul Standaard faded op MP en binnen 12 uur naar plaatsing had ik een mail van hem hem met een meer dan prima bod , alles keurig afgewikkeld , ik heb nog nooit een gitaar zo snel verkocht voor een prima prijs.
Toen ik zei dat ik de gitaar gereserveerd zou houden kreeg ik opeens niks meer te horen. Na een paar keer geprobeerd te mailen kreeg ik vaag iets binnen een tijdsframe van 2 weken en toen ik zei dat de gitaar weer op mp ging tot ik een definitieve datum had kreeg ik onmiddellijk een mailtje terug dat hij asap de gitaar wou komen ophalen.
Zal misschien per geval verschillen maar het kwam nogal onprofessioneel over. Het feit dat de gitaar niet eens even is afgestoft en voorzien is van nieuwe snaren(wel het miste wat hij imo kan doen) werkt niet echt in het voordeel van zijn geloofwaardigheid(buiten het feit om dat hij enorm veel geld voor zo'n gitaar vraagt en niet eens meld dat de koffer kapot is).
Ik ben er geweest en heb er toen een Gibson LP Classic 1960 met '59 PAF humbuckers gekocht. Voor een normale prijs, niet te hoog en niet te laag.
Wat wel opviel...er stond ook een Gibsun...........Maar hij zij dat het niet voor de verkoop was anders zou het zijn naam schaden. Maar toch, tussen al die mooie PRS'en, Fenders en Gibson stond dus een Gibsun.........
Dit is mijn ervaring met hem.
Gibson, what else...?
http://link.marktplaats.nl/476533507
Een HK tele, van een paar tientjes, opgeleukt met een andere brug en neckplate en decal, die nu als Fender door het leven gaat
1954 stratbody op ebay. Weinig twijfelachtigs aan, behalve dan of je er uberhaubt je geld in zou moeten steken:
http://www.ebay.com/itm/1954-FENDER-...item19c823e792
Favorieten/bladwijzers