Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 520 van 904 EersteEerste ... 20420470510518519520521522530570620 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 5.191 t/m 5.200 van 9036
    Senior Member

Standaard

Of doet hetzelfde als zoveel doen, koopt iets om te proberen en komt er vervolgens achter dat het niet zijn gitaar is en doet hem weer van de hand. Beetje dom alleen omdat met nieuwe gitaren te doen.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door CID-Gibson Bekijk bericht
    Ik heb het teeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeering of schurft aan mijn reet.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Oranjeaap Bekijk bericht
    Ja dat vraag ik me dan ook meestal af. Verkoper zei tegen mij dat hij 9 gitaren had en dus niet overal op speelt en dus een deel verkoopt.
    Maareuh... jij hebt een bod gedaan?
    Turn it up • Bring the noise

Senior Member

Standaard

" De rede verkoop is dat ik haast niet meer speel. " Daar heb ik me misschien een beetje door laten afleiden . 't is multi-interpreteerbaar ..
    Hij kan nog wat achter de hand hebben , maar 't klinkt alsof ie er zowat helemaal de brui aangeeft .

En het blijft toch iets 'jammers' in zich dragen , vind ik . Een zo kort daarvoor nieuw gekochte gitaar - zo snel alweer op de markt .. En niet de minste ook nog eens .. Hoeveel geld je ook te spenderen hebt ..
    Laatst gewijzigd door INOXROX; 17 augustus 2011 om 15:12
    Gear :Yamaha SG500B , Ibanez SX90 BK , Martin D-15
    'long as my guitar's got strings on it - I don't give a shit

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bat Bekijk bericht
    Maareuh... jij hebt een bod gedaan?
    Had ik ja. Ik had wel belang bij die stratocaster. Maar die bleek veel minder mooi te zijn dan op de foto in de advertentie. Maar nog belangrijker: Hij heeft sporen van een locking nut op de headstock, en na even verder vragen bleek mijn vermoeden te kloppen dat er ook een full size humbucker in heeft gezeten. Het heeft me flink wat moeite gekost om mijn '79 strat te verkopen i.v.m. humbucker route, dus ja daar wilde ik niet weer aan beginnen.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door INOXROX Bekijk bericht
    En het blijft toch iets 'jammers' in zich dragen , vind ik . Een zo kort daarvoor nieuw gekochte gitaar - zo snel alweer op de markt .. En niet de minste ook nog eens .. Hoeveel geld je ook te spenderen hebt ..
    Daar lopen er hier ook wel een paar van rond en vaak daarna ook nog een hoop gezeik over verkoopsites omdat ze hun eigen miskoop niet snel genoeg of te goedkoop weer van de hand moeten doen. Veel wisselen kost veel geld, weet ik uit ervaring, take it like a man.
    For sale. Roger strat by Duesenberg (voorheen Diego). Nog als nieuw, halve prijs. PM voor info en pics.

Senior Member

Standaard

Voor de lefty's onder ons:

Les Paul custom:

http://muziek.marktplaats.nl/snaarin...ta_ind=15&fs=1

Senior Member

Standaard

Wat een GEZEIK
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pucks
    Ga motorrijden en je wordt vanzelf een betere muzikant.
    LANGZALZELEVERWORST

Senior Member
    Blog Entries
    2

Gas

http://link.marktplaats.nl/475255767

wat kostte zoiets in die tijd?
    3, 4, 5, a 600 gulden ofzo?

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Oranjeaap Bekijk bericht
    Had ik ja. Ik had wel belang bij die stratocaster. Maar die bleek veel minder mooi te zijn dan op de foto in de advertentie. Maar nog belangrijker: Hij heeft sporen van een locking nut op de headstock, en na even verder vragen bleek mijn vermoeden te kloppen dat er ook een full size humbucker in heeft gezeten. Het heeft me flink wat moeite gekost om mijn '79 strat te verkopen i.v.m. humbucker route, dus ja daar wilde ik niet weer aan beginnen.
    Strat komt bij mij vandaan. Ik ken de verkoper en weet dat hij gewoon koopt wat ie leuk vindt. Heb destijds de Strat (overigens een originele '83 USA Dan Smith maar wel met bodyroute en sporen van lockingnut maar wel met originele koffer en casecandy) samen met een Godin LGX ingeruild tegen een Duesenberg Starplayer TV en Gretsch 3156. Is een aardige vent met een stevige doorloopsnelheid qua spulletjes.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Triggy Bekijk bericht
    Strat komt bij mij vandaan. Ik ken de verkoper en weet dat hij gewoon koopt wat ie leuk vindt. Heb destijds de Strat (overigens een originele '83 USA Dan Smith maar wel met bodyroute en sporen van lockingnut maar wel met originele koffer en casecandy) samen met een Godin LGX ingeruild tegen een Duesenberg Starplayer TV en Gretsch 3156. Is een aardige vent met een stevige doorloopsnelheid qua spulletjes.
    Ik twijfelde ook nergens aan. Die body route was alleen een deal-breaker voor mij.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten