(ik heb me helemaal wezeloos gegoogled de laatste tijd op zoek naar zo'n zelfde uitvoering (qua kleur / bindings), iemand zo een weleens tegengekomen?)
Hey naamgenoot! Cool om je ook hier te zien. Je weet al wat ik van je Tele vind. Als ik kon kiezen, had ik die van jou gekozen!
De enige telecaster die ik ooit gezien heb in die kleurstelling is een HK
Het is geen Japanse export maar wie weet wat ze allemaal in Japan zelf gemaakt hebben.
Hmmm, zou die van mij dan een 'Frankenstein' zijn? Ik zie namelijk op de Tele van DemolitionColourScheme dat er 'Fender PAT blabla' op de brug staat, die van mij is blanco....
(ik heb me helemaal wezeloos gegoogled de laatste tijd op zoek naar zo'n zelfde uitvoering (qua kleur / bindings), iemand zo een weleens tegengekomen?)
Lijkt me gewoon een limited edition dan waarschijnlijk.
Net als de mijne overigens, ook een 60-ies, met zwarte binding!
Lijkt me gewoon een limited edition dan waarschijnlijk.
Net als de mijne overigens, ook een 60-ies, met zwarte binding!
Dat is een Palo Escrito top lim. Over het algemeen zijn de limiteds wel bekent. Als je werkelijk nergens een afbeelding kan googlen van je gitaar dan moet er toch wel een belletje afgaan.
Dat is een Palo Escrito top lim. Over het algemeen zijn de limiteds wel bekent. Als je werkelijk nergens een afbeelding kan googlen van je gitaar dan moet er toch wel een belletje afgaan.
Jep, I know. Maar ik wou ze nog eens laten zien. 'n Fijn gitaarke is het!
Favorieten/bladwijzers