Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 519 van 904 EersteEerste ... 19419469509517518519520521529569619 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 5.181 t/m 5.190 van 9036
    Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door macwilliams Bekijk bericht
    http://link.marktplaats.nl/471890092

Gibson LP studio uit 2010 met P90's voor €500,-
    Ik dacht dat dit wel een goede tip is.
    Valt wel mee, het is zo'n 50's tribute. Je ziet ze alleen nog niet zo vaak te koop omdat ze net nieuw zijn. Kosten iets meer dan 700 nieuw. In tegenstelling tot de reguliere studios die rond de 1000 euro nieuw kosten, die zie je ook voor 500 euro op marktplaats.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Oranjeaap Bekijk bericht
    Valt wel mee, het is zo'n 50's tribute. Je ziet ze alleen nog niet zo vaak te koop omdat ze net nieuw zijn. Kosten iets meer dan 700 nieuw. In tegenstelling tot de reguliere studios die rond de 1000 euro nieuw kosten, die zie je ook voor 500 euro op marktplaats.
    Het is dat hij het er bij zet, maar ik zou bij die foto eerder denken aan een Gem met die glimmende lak en gouden hardware. Gems worden toch al een heleboel jaar niet meer gemaakt?

Senior Member
    Blog Entries
    4

chicken

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Oranjeaap Bekijk bericht
    Dus een mooie studio uit 2010 met P90's en bovenal de vette '50 neck voor €500,- is geen goede tip? Is het omdat hij zwart is en niet de GT?
    Zijn we echt al zo goedkoop geworden?
    Temeer reden geen gitaren op MP te zetten.

Senior Member
    Blog Entries
    4

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TimS Bekijk bericht
    Het is dat hij het er bij zet, maar ik zou bij die foto eerder denken aan een Gem met die glimmende lak en gouden hardware. Gems worden toch al een heleboel jaar niet meer gemaakt?
    De gem serie is toch uit de mid '90?

Senior Member

Standaard

De gem serie is toch uit de mid '90?
    Dat dacht ik ook, maar die tributes zijn niet met gouden hardware gemaakt. Daarnaast glimt hij ook wel erg voor een tribute.

Senior Member
    Blog Entries
    4

Standaard

Dat dacht ik ook, maar die tributes zijn niet met gouden hardware gemaakt. Daarnaast glimt hij ook wel erg voor een tribute.
    Maar als deze nieuw in 2010 is gekocht heeft hij misschien 20 jaar in de winkel gehangen?

Senior Member

Standaard

Foto's zijn allemaal van internet. Ik heb de verkoper om foto's gevraagd, ik ga ze hier niet plaatsen maar het gaat zeker om een 50's tribute. Matte lak, chromen hardware. En van die rare roze plastic.

Dus een mooie studio uit 2010 met P90's en bovenal de vette '50 neck voor €500,- is geen goede tip? Is het omdat hij zwart is en niet de GT?
    Zijn we echt al zo goedkoop geworden?
    Temeer reden geen gitaren op MP te zetten.
    Tja, dat bepaal ik niet. Iedereen met gezond verstand weet toch dat je op marktplaats niet de hoofdprijs gaat krijgen? Ach, en je weet toch wat ze zeggen over Hollanders? Als je de hoofdprijs wilt hebben voor een gitaar, dan hang je hem in de gitaarwinkel en kan je een jaar wachten voordat ie een keer verkocht wordt.

Senior Member

Standaard

Vindt niemand het triest ( vooropgesteld dat het allemaal klopt ) , dat er er sprake is van in ieder geval 3 nieuwe gitaren , gekocht in de wat - afgelopen anderhalf jaar - en dan ? In 1 keer over ?
    Stopt ie in 1 keer met spelen ? Of heeft ie er nog -ik-weet-niet-hoeveel achter de hand ?

.... vroeg ik me af ....
    Gear :Yamaha SG500B , Ibanez SX90 BK , Martin D-15
    'long as my guitar's got strings on it - I don't give a shit

Senior Member

Standaard

Tsja, wat zijn de beweegredenen voor iemand om ineens meerdere gitaren van de hand te doen. Wellicht heeft ie inderdaad zat gitaren, misschien ook heeft ie zijn droomgitaar gekocht en verkoopt hij deze om die deels te financieren en misschien ook heeft ie er tabak van of heeft ie het geld gewoon nodig. Daar kom je alleen achter door het te vragen, maar eerlijk gezegd doet het er wat mij betreft eigenlijk niet zo heel erg toe.

Het hoeft ook helemaal niet zoveel te zeggen, er zijn ook mensen die hun enige gitaar moeten verkopen om de huur van volgende maand te kunnen betalen, maar dat zie je aan een advertentie voor 1 gitaar ook niet echt af...
    Turn it up • Bring the noise

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door INOXROX Bekijk bericht
    Vindt niemand het triest ( vooropgesteld dat het allemaal klopt ) , dat er er sprake is van in ieder geval 3 nieuwe gitaren , gekocht in de wat - afgelopen anderhalf jaar - en dan ? In 1 keer over ?
    Stopt ie in 1 keer met spelen ? Of heeft ie er nog -ik-weet-niet-hoeveel achter de hand ?

.... vroeg ik me af ....
    Ja dat vraag ik me dan ook meestal af. Verkoper zei tegen mij dat hij 9 gitaren had en dus niet overal op speelt en dus een deel verkoopt.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten