Wat een mongool zeg![]()
Ik vind zoiets helemaal niet grappig. Eerder dieptreurig. Als je een afspraak maakt, dan hou je je daar aan.
Onlangs bij het verkopen van een versterker nog een aantal 'kopers' gehad die niet kwamen opdagen.
Het liep niet met de meisjes dus leerde ik gitaar
Een hele slechte keuze want die mythe is niet waar
Stoomboot - Groupies
Dit is inderdaad belachelijk. Als ik iets verkoopt is het eerste bod dat ik accepteert ook de gene die het eerst mag kijken en kopen. Ook al word er meer geboden.
upcoming gigs van Bareknuckle:
Binnenkort wel weer eens een keertje ergens in de buurt.
Te koop:PRS SE Santana | PM bij interesse
Vertel mij wat. De laatste keren dat ik wat duurder spul wilde verkopen (gitaar en versterker) was ook een heel gedoe. Ik vind altijd afspraak is afspraak, maar je moet goed uitkijken dat jij niet aan het lijntje blijft hangen. Heb regelmatig gehad dat ik hogere biedingen heb afgeslagen omdat ik een afspraak dacht te hebben, met een koper die vervolgens telkens niet op wil dagen. Ondertussen houdt die koper jou aan het lijntje en zoekt zelf waarschijnlijk lekker verder of hij wat goedkopers vind. Indien dat gebeurt, hoor jij 9 van de 10 keer niets meer. Via marktplaats moet je hard zijn. Afspraak (op korte termijn) prima, maar bij niet opdagen gelijk weer "de verkoop" in gooien. Door schade en schande wijs geworden.
Net nog gehad met een koffer voor een LP, staat nu op MP voor 100 euro. Ik maak een afspraak en 5 minuten later wil die toch 125. Toen ik daar niet op inging moest hij toch minimaal 110 euro hebben en letterlijk "anders wens ik je veel succes met verder zoeken".
Dan heb ik al gegeten en gedronken en hoop ik dat hij stikt in zijn koffer.
upcoming gigs van Bareknuckle:
Binnenkort wel weer eens een keertje ergens in de buurt.
Te koop:PRS SE Santana | PM bij interesse
Tuurlijk is het dieptriest dat iemand zijn afspraken niet nakomt (en dan ook nog op zo'n manier moeten communiceren). Alleen lijkt het erop dat dat hogere bod toch niet doorgegaan is en hij hoopt dat de oorspronkelijke afspraak weer door kan gaan. Boontje komt om zijn loontje, hoop ik dan maar. En daar kan ik dan van harte om lachen.
Turn it up • Bring the noise
Favorieten/bladwijzers