Heb zowel de G1 als de G2 gehad en heb sinds kort de Line6 Relay G90. Ik wil voor geen goud terug naar de EW-serie van Sennheiser. Ik stond altijd wat sceptisch tegenover de Relay maar het is inderdaad waar wat HarlodA aangeeft: wat je erin stop, komt er ook weer uit. Geen compressie, geen volumeverschil. Het is overigens wel waar dat de EW-serie is gebouwd als een tank, maar ik zou zeker naar Line6 kijken, als ik jou was.

Er is inderdaad veel over de frequentiebanden te doen maar laat je vooral niet gek maken. Jaren geleden had je hetzelfde met VHF vs. UHF. Het is echt niet zo dat straks alle frequenties binnen een bepaalde freq.band worden gebruikt voor broadcasting.