Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 884 van 1797 EersteEerste ... 3847848348748828838848858868949349841384 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 8.831 t/m 8.840 van 17961
    Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Speeddemon Bekijk bericht
    Mee eens, al zag ik laatst ook de andere kant; iemand die 450 euro durfde te vragen voor een Roland R8 drumcomputer (niet eens de MKII versie). Die zijn normaal rond de 150 euro (hooguit 200 in mint staat) waard. Aangezien ik zelf wel de MKII versie heb (die 250-300 waard is), hoefde ik niet te bieden, maar had ik dat wel gedaan, dan tja, had ik toch echt wel minder dan 50% van de vraagprijs geboden, om de doodsimpele reden dat de vraagprijs onredelijk hoog was.
    Of die ene die nu een Gibson Les Paul Jr BJA aanbied voor 800 en als je dan een bod doet van 500 (volgens mij heel erg reeel overigens) krijg je een mail over hoeveel kijk hij er wel niet op heeft en dat een LP in die staat altijd minimaal 750 euro op moet brengen.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door CID-Gibson Bekijk bericht
    Ik heb het teeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeering of schurft aan mijn reet.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Speeddemon Bekijk bericht
    Mee eens, al zag ik laatst ook de andere kant; iemand die 450 euro durfde te vragen voor een Roland R8 drumcomputer (niet eens de MKII versie). Die zijn normaal rond de 150 euro (hooguit 200 in mint staat) waard. Aangezien ik zelf wel de MKII versie heb (die 250-300 waard is), hoefde ik niet te bieden, maar had ik dat wel gedaan, dan tja, had ik toch echt wel minder dan 50% van de vraagprijs geboden, om de doodsimpele reden dat de vraagprijs onredelijk hoog was.
    In dat soort gevallen stuur ik even een mail , desnoods met voorbeelden dat hij toch echt te duur is .

Senior Member

Standaard

Ik ben normaal van het bellen en prijs afspreken. Gaat niet altijd, helaas.

Heb het een keer meegemaakt met een type uit Amsterdam. Die wilde mijn Ibanez Artist wel ophalen. Om de man tegemoet te komen op het station in Groningen afgesproken, hij kwam met de trein. Is ie dr, begint ie eerst te zeiken over scheurtjes in de lak (gitaar uit 1981, duh, hij had ze op foto's ook al gezien en er was niks mis met het hout). Toen dat niet werkte begon ie over zijn reiskosten. Ik had geen zin in een hoop gedoe en heb hem nog 20 euro korting gegeven. Een maand later stond de Artist als origineel op MP, terwijl ik er Seymour Duncans in had gezet. En veel duurder natuurlijk. Ik baal er nog altijd van dat ik me toen heb laten omlullen. Gebeurt dus ook niet weer. Die gast heeft nog zeer regelmatig vooral PRS-sen te koop staan, ook altijd behoorlijk prijzig.

Het vervelendste is dat ik achteraf toch wel erg spijt heb dat ik die Artist weg heb gedaan
    Te koop: Laney IRT Studio 15 inclusief voetpedaal en rack-ears. Alleen ophalen 325,-.

Senior Member

Standaard

Ja, dat maakt ook verschil, of je een studentje aan de deur hebt die zijn spaarpot heeft omgegooid of een notoire koopjesjager die alles weer gelijk op markplaats gooit.
    Het zou niet uit mogen maken eigenlijk maar het doet het wel. Zoals een gitarist die mijn oude strat aan het uitproberen was en er een paar honderd van af probeerde te lullen, wat op zich kan, tot ie vertelde dat ie thuis zelf nog twee oude strats had staan.
    Kijk, dan ben ik snel klaar met dat afdingen.

Senior Member

Standaard

Och, ik ben allang blij wanneer iemand het fatsoen heeft om te reageren als ik aangeef interesse te hebben. Kortgeleden weer meegemaakt dat iemand geen enkele reactie gaf. Op dit forum.

Maar goed. Volgens mij dwalen we af...
    Turn it up • Bring the noise

Banned

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hendriks Bekijk bericht
    Onzin biedingen zijn de grootste ergenis op MP , het kan veel leuker worden als een ieder zich wat serieuser zou gedragen , lage biedingen ,funbiedingen , je word er niet vrolijker van en de sfeer word er ook niet beter op en uiteindelijk ga je zelf ook mee in het hufter gedrag .
    Onzinbiedingen verwijder ik gewoon. Wat ik erger vind is een heel mooi, realistisch bod, boven wat ik eigenlijk in gedachten had, en vervolgens ben je weken aan het mailen en doen en hoor je ineens niets meer.

Door dat hoge bod kapt iemand dus meteen de hele markt af.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BobvanKempen Bekijk bericht
    Of die ene die nu een Gibson Les Paul Jr BJA aanbied voor 800 en als je dan een bod doet van 500 (volgens mij heel erg reeel overigens) krijg je een mail over hoeveel kijk hij er wel niet op heeft en dat een LP in die staat altijd minimaal 750 euro op moet brengen.
    Als 500 reeel is voor een in nieuwstaat verkerende Gibson die nieuw 1000 kost, dan koop ik nooit een Gibson weer , wat een afschrijving !!!

Echt, als ik er eentje zou willen dan zou 750 een nette koop zijn .

@G.G. , dat zijn dus de funbieders , soms krijg je wel een reactie met een kutsmoes, dat het toch niet de kleur is , of hij eigenlijk een ander model wil .
    BIED DAN NIET SUKKELS!!!!

Banned

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hendriks Bekijk bericht
    @G.G. , dat zijn dus de funbieders , soms krijg je wel een reactie met een kutsmoes, dat het toch niet de kleur is , of hij eigenlijk een ander model wil .
    BIED DAN NIET SUKKELS!!!!
    Als ik echt iets zoek en ik zie er toevallig 2 staan, bied ik op beide reëel. Soms heb je geluk en gaat er eentje akkoord, soms heb je pech en heb je niets, of moet je er dan 2 kopen.

Voor mij is bieden en het blijkt exact zo te zijn als omschreven in de ad = kopen.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door G.G. Bekijk bericht
    Als ik echt iets zoek en ik zie er toevallig 2 staan, bied ik op beide reëel. Soms heb je geluk en gaat er eentje akkoord, soms heb je pech en heb je niets, of moet je er dan 2 kopen.

Voor mij is bieden en het blijkt exact zo te zijn als omschreven in de ad = kopen.
    Dat doe ik ook wel , soms mail ik ook met de vraag wat de uiterste prijs is en als dat ik de buurt komt koop ik het. vandaag wat versterker onderdelen gekocht voor de vraagprijs , die ook reeel was.

Red face

ik kreeg net een keurig bod (de vraagprijs) op mijn gitaar op MP en ga mijn gitaar denk ik maar opsturen.
    Hieronder de 2 emails van "Mr Jones" :

Mr Jones: OK give me your last price with the condition of the item so we can talk about the payment.

mijn reactie: Item is new as you can see in my advert. What do you wanna discuss regarding the payment?

Mr Jones: Thanks for your understanding am paying you €600 euro for the item and €50 euro for the shipment via tnt post office so the total amount of €650euro will be transfer.so the payment method should be via a paypal because PayPal is the only secure online payment and the item will be send via register mail to my friend in Nigeria for the Gift present i will be waiting for the PayPal email for the transfer today Please if you don't have a PayPal account you can just set up a paypal account now because PayPal is the only secure online payment approved by marktplaats so visit www.PayPal.com hope to read from you thanks

Wat is het toch een weldoener he die Mr Jones, mooi cadeautje voor zijn vriend in Nigeria. Ik wil ook wel dat soort vrienden... nu ga ik hem snel opsturen

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten