Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 881 van 1797 EersteEerste ... 3817818318718798808818828838919319811381 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 8.801 t/m 8.810 van 17961
    Senior Member

Standaard

Het is gewoon een USA Standaard, de neckplate hoort er gewoon op.

Een bod van E 400,00 is schijt weinig en eigenlijk een aanfluiting.
    Ik weet haast wel zeker dat je hem daarvoor niet gaat krijgen.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Oranjeaap Bekijk bericht
    Ik kon daar niets over vinden, behalve dat je die dingen gewoon los kunt kopen overal. Misschien heeft die kerel dat gekocht en op zijn stlatocastel geschroefd.
    Google : tik: Fender stratocaster neckplate , vervolgens op afbeeldingen en je hebt 1000 foto's .

€ 400 is wat Geert zegt een aanfluiting , moet je niet doen .

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door geert1976 Bekijk bericht
    Het is gewoon een USA Standaard, de neckplate hoort er gewoon op.

Een bod van E 400,00 is schijt weinig en eigenlijk een aanfluiting.
    Ik weet haast wel zeker dat je hem daarvoor niet gaat krijgen.
    Iedereen hier heeft wel eens een dieptriest bod gedaan en daarvoor de gitaar ook nog gekregen. Misschien heeft tie mazzel en dat hoop ik voor hem.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door CID-Gibson Bekijk bericht
    Ik heb het teeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeering of schurft aan mijn reet.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BobvanKempen Bekijk bericht
    Iedereen hier heeft wel eens een dieptriest bod gedaan en daarvoor de gitaar ook nog gekregen. Misschien heeft tie mazzel en dat hoop ik voor hem.
    Eigenlijk heb ik dat nooit gedaan, omdat je de kans op onderhandelen vaak teniet doet.

E 400,00 bieden is niet erg realistisch en dat weet de eigenaar van zo'n gitaar ook hoor.
    Een keurige Fender St. Strat, met koffer doet rustig E 750,00, zeker een witte.

Vaak zijn verkopers wel geneigd om te onderhandelen, alleen dan moet je niet een dergelijk bod doen, dan laat je eigenlijk geen onderhandelingsruimte.

Doe dan een startbod van E 550,00 of E 575,00, dan heb je kans dat de verkoper hapt en een tegenbod doet, dan kan het maar zo zijn dat je voor E 600,00 a E 650,00 met een keurige Fender Strat wegloopt.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door geert1976 Bekijk bericht
    Eigenlijk heb ik dat nooit gedaan, omdat je de kans op onderhandelen vaak teniet doet.

E 400,00 bieden is niet erg realistisch en dat weet de eigenaar van zo'n gitaar ook hoor.
    Een keurige Fender St. Strat, met koffer doet rustig E 750,00, zeker een witte.

Vaak zijn verkopers wel geneigd om te onderhandelen, alleen dan moet je niet een dergelijk bod doen, dan laat je eigenlijk geen onderhandelingsruimte.

Doe dan een startbod van E 550,00 of E 575,00, dan heb je kans dat de verkoper hapt en een tegenbod doet, dan kan het maar zo zijn dat je voor E 600,00 a E 650,00 met een keurige Fender Strat wegloopt.
    Ach, je ziet ze wel vaker voor zo weinig gaan. Het is gewoon niet echt een goede tijd voor verkopers en dat weten ze vaak zelf ook wel. Dus als je nu een gitaar te koop zet weet je dat je minder gaat krijgen als normaal. Als hij echt wil verkopen mailt hij toch wel zijn richtprijs. Wordt de gitaar wel verkocht voor dat lage bedrag krijgt hij in de HNGD complimenten voor de gitaar en zijn er altijd een paar die niet snappen waarom ze zelf niet tegen zulke koopjes aanlopen. Wie niet waagt, wie niet wint.

Senior Member

Standaard

Als ik een post van je zie Bob dan denk ik gelijk, dat gaat over geld: die vraagt teveel, dat is goedkoop, dat kon je goedkoop op de kop tikken en daar wil je maar zoveel voor betalen.

Het maakt me verder niet uit maar van een gitaar kan je ook plezier hebben he..

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pepe Bekijk bericht
    Als ik een post van je zie Bob dan denk ik gelijk, dat gaat over geld: die vraagt teveel, dat is goedkoop, dat kon je goedkoop op de kop tikken en daar wil je maar zoveel voor betalen.

Het maakt me verder niet uit maar van een gitaar kan je ook plezier hebben he..
    volgens mij is het TIP forum daar ook voor. Bij twijfel over een prijs gaat dat idd in het twijfel forum en volgens mij hoor je me voor de rest weinig over geld. Maar idd, als het op gitaren aankomt ben ik graag een cheapass MF. Dat je plezier van een gitaar kan hebben van een gitaar lijkt me een beetje een loze opmerking.

Vind het alleen wat raar dat aan de ene kant mensen gefeliciteerd worden met hun spotgoedkope aankoop en aan de andere kant afgeraden wordt een goedkoop bod te doen.

Senior Member
    Blog Entries
    4

Standaard

Ik vraag altijd de vraagprijs wanneer deze niet is opgegeven. Vervolgens kijk ik of die redelijk is of juist te hoog of misschien heel laag. Zo ben ik eigenlijk aan de hele collectie gekomen.

Senior Member

Standaard

ja, geeft me juist een kick om een leuke gitaar voor een leuke prijs te kunnen kopen. Maar dit staat volgens mij volledig los van het spelen opzich. But perhaps thats just me.

Senior Member

Standaard

Weet je, iemand die sympathiek is geef ik graag wat korting, of betaal zijn benzinegeld als ie van ver moet komen maar als het gelijk een pretbieding is dan krijg ik er de pest in en dan heb ik al geen zin meer geen gesjacher om dubbeltjes.
    Zo werkt het bij mij en waarschijnlijk ben ik niet de enige maar misschien loop je een keertje tegen een mazzeltje aan met een pretbieding dus veel succes zou ik zeggen.

Ik verkocht laatst nog een zendrive aan iemand hier op het forum voor minder dan hij ervoor bood, gewoon omdat zijn bod een redelijk bod was.
    Laatst gewijzigd door Pepe; 12 augustus 2011 om 00:05

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten