Henk! Dankjewel voor de koffie
Helaaa pasten de slagplaten nieteena kijken wat we soen of gitaar aanpassen of de slagplaat.
Henk! Dankjewel voor de koffie
Helaaa pasten de slagplaten nieteena kijken wat we soen of gitaar aanpassen of de slagplaat.
----
// City Of Life //
Henk dankjewel voor de koffie! Helaas pasten de slagplaten niet..
Nu kijkenngitaar aanpassen of slagplaat aanpassen.
----
// City Of Life //
Mijn 'tele':
Na jaren Googelen ben ik erachter gekomen dat het een Jedson Tele (type 2) was. Ik heb hem gekocht toen ik 8 was (13 jaar geleden) van een Amsterdamse gitaar docent. Die strat-body (van multiplex) zat er toen al op.
Zo zag hij er uit toen ik hem kocht:
Omdat de lak erg korrelig en lelijk was kwam mijn vader met de optie om hem bij Den Oudsten bussen over te laten spuiten in transparant blauw. Fantastisch idee, maar dan moet je geen donkergrijze grondlaag gebruiken...
Door mijn ontevredenheid over de kleur ben ik hem op verschillende manieren gaan decoreren. Heel veel stickers, ooit ook bedekt met blanke stickers en goud gekleurd, aluminium folie over de slagplaat, etc. De laatste wijziging is alweer meer dan 5 jaar geleden toen ik dat traanplaat stickerspul erop deed.
Zo hoort-ie er oorspronkelijk uit te zien:
Ik heb vage plannen om ooit een body te maken die hem in originele glorie kan herstellen. Maar daarvoor moet ik eerst tekeningen en dergelijke maken.
Bij deze mijn laatste 2 tele-aankoopjes:
La Cabronita copy(met een lekkere swamp ash body)
James Trussart Steelcaster
![]()
Waarom is MIDI zo lastig?
Favorieten/bladwijzers