Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 10 van 13 EersteEerste ... 89101112 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 91 t/m 100 van 128

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door willy Bekijk bericht
    Aangezien ik niet de goddelijke oren van Orpheo heb, begrijp ik de helft van de tijd niet waar 'ie het over heeft.
    Tevens zie ik persoonlijk de subjectiviteit van luisteren/waarnemen als een gegeven waarover je nooit kunt oordelen, oftewel wat voor de een meesterlijk klinkt, is voor de ander pure shit.
    Gevoel voor humor heb ik gelukkig wel, en de parodie is meesterlijk, vooral omdat je pas na een paar regels door hebt dat het er een is.
    Vraagstelling :
    Zou er een omgekeerd evenredige relatie zijn tussen gehoor en gevoel voor humor ??
    WAT ZEG JE ?

Ach mij kan het niet zoveel schelen, ik vind het over het algemeen grappig (vooral het zichzelf zo serieus nemen) en zeer goed voor de economie.

Senior Member
    Blog Entries
    4

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fiendish Bekijk bericht
    Ehm Mac, iets te lang bij de gay pride blijven hangen vanmiddag ?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door geert1976 Bekijk bericht
    Willem, ik begrijp je wel, maar zodra die tegengas krijgt of je bent het niet met hem eens, wordt die kwaad en wordt je door hem gelijk uitgemaakt voor klootzak of irritant kutventje (zoals bijvoorbeeld in mijn geval).

Hij lokt deze aantijgingen ook zelf uit.
    Je hebt helemaal gelijk over leven en laten leven, maar liefde moet van twee kanten komen.
    Ja maar als ik steeds iedereen op z'n smoel moet gaan houwen omdat hij me klootzak noemt dan kan ik wel bezig blijven. Ik heb het gewoon geaccepteerd. Ik ben een klootzak, en accepteer andere klootzakken om wie ze zijn.

Het is maar internet, niet iets dat mij als persoon echt kan raken.

Senior Member

Standaard

Ik wou net zeggen dat ik je lief vond, maar dat heeft dus geen enkele zin?
    ALLES IS VERKOCHT!

Senior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

Het moet trouwens gezegd worden dat ik dit alles op m'n luxe versterker uitgeprobeerd heb, net op de sweetspot tussen de prachtige blackfacesaturatie en een Plexi-achtige drive... Wat nou Fender & Marshall???
    Dit bericht ter lering en vermaak is tot u gebracht met 97% gerecycleerde elektronen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kim Wilson Bekijk bericht
    Het orakel heeft gesproken, dit topic kan dicht.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door macwilliams Bekijk bericht

Ja maar als ik steeds iedereen op z'n smoel moet gaan houwen omdat hij me klootzak noemt dan kan ik wel bezig blijven. Ik heb het gewoon geaccepteerd. Ik ben een klootzak, en accepteer andere klootzakken om wie ze zijn.

Het is maar internet, niet iets dat mij als persoon echt kan raken.
    Hmm da's een waar woord, ik heb er (moet ik eerlijk zeggen) best wel is moeite mee. Maar ik ben vroeger dan ook veel gepest (had ooit een fender).

Btw Geert waar haal jij toch al die gitaartjes vandaan, mis ik zoveel op MP of wat.
    Er staat bijna om de week wel weer een gitaar van je op internet.

Senior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door N.D. Bekijk bericht
    Heb je al eens schroeven geprobeerd met tegengestelde schroefdraadrichting? Laatst heb ik er een paar geprobeerd om m'n bigsby mee vast te zetten, en ik had gelijk een veel strakker laag en meer bellerige belletjes in het hoog.

Ik ben benieuwd hoe dat uitpakt op een telecaster.
    Neen, daar ik geen Bigsby Telecaster meer heb, maar ik vermoed, uit empirisch onderzoek, dat dat alleen maar een positief effect zal hebben als de elementen ook counterclockwise gewonden zijn ipv clockwise voor de gewone schroeven, anders heffen de circulaire velden zich op, en daar heb je dan ook niets aan, kun je beter gewoon een standaardsetje in je gitaar plempen
    Dit bericht ter lering en vermaak is tot u gebracht met 97% gerecycleerde elektronen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kim Wilson Bekijk bericht
    Het orakel heeft gesproken, dit topic kan dicht.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tunes Bekijk bericht
    Hmm da's een waar woord, ik heb er (moet ik eerlijk zeggen) best wel is moeite mee. Maar ik ben vroeger dan ook veel gepest (had ooit een fender).

Btw Geert waar haal jij toch al die gitaartjes vandaan, mis ik zoveel op MP of wat.
    Er staat bijna om de week wel weer een gitaar van je op internet.
    mwah voorraadje en veel in NL en België opkopen buiten MP om.

Ik koop veel uit nieuwsgierigheid en sommige gitaren blijven en anderen mogen weer weg.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door geert1976 Bekijk bericht
    mwah voorraadje en veel in NL en België opkopen buiten MP om.

Ik koop veel uit nieuwsgierigheid en sommige gitaren blijven en anderen mogen weer weg.
    nu moet ik ook zeggen dat ik nauwelijks meer energie insteek, ik heb ongeveer alles wat ik kan wensen.
    Heb ongeveer alles bij elkaar gehandeld, gekocht/verkocht.
    Verzonden tot ver in rusland, noorwegen, ierland en slovenie.

Heb dus, afgezien van een echt mooie gitaar, geen aandrang meer.

Plus dat er zolangzamerhand geen reet meer aan is (verkopen via internet en vooral marktplaats).

Standaard

Haha gewoon over het topic heen gelezen omdat ik dacht dat het echt was.

Beetje zwak als je er niet om kunt lachen als lijdend voorwerp.

Senior Member
    Blog Entries
    4

Standaard

Ik ga m'n brug en slagplaat maar vastzetten met purschuim. Ben ik gelijk van m'n divine intervention af.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten