Ja maar als ik steeds iedereen op z'n smoel moet gaan houwen omdat hij me klootzak noemt dan kan ik wel bezig blijven. Ik heb het gewoon geaccepteerd. Ik ben een klootzak, en accepteer andere klootzakken om wie ze zijn.
Het is maar internet, niet iets dat mij als persoon echt kan raken.
Ik wou net zeggen dat ik je lief vond, maar dat heeft dus geen enkele zin?
ALLES IS VERKOCHT!
Het moet trouwens gezegd worden dat ik dit alles op m'n luxe versterker uitgeprobeerd heb, net op de sweetspot tussen de prachtige blackfacesaturatie en een Plexi-achtige drive... Wat nou Fender & Marshall???![]()
Hmm da's een waar woord, ik heb er (moet ik eerlijk zeggen) best wel is moeite mee. Maar ik ben vroeger dan ook veel gepest (had ooit een fender).
Btw Geert waar haal jij toch al die gitaartjes vandaan, mis ik zoveel op MP of wat.
Er staat bijna om de week wel weer een gitaar van je op internet.
Neen, daar ik geen Bigsby Telecaster meer heb, maar ik vermoed, uit empirisch onderzoek, dat dat alleen maar een positief effect zal hebben als de elementen ook counterclockwise gewonden zijn ipv clockwise voor de gewone schroeven, anders heffen de circulaire velden zich op, en daar heb je dan ook niets aan, kun je beter gewoon een standaardsetje in je gitaar plempen![]()
nu moet ik ook zeggen dat ik nauwelijks meer energie insteek, ik heb ongeveer alles wat ik kan wensen.
Heb ongeveer alles bij elkaar gehandeld, gekocht/verkocht.
Verzonden tot ver in rusland, noorwegen, ierland en slovenie.
Heb dus, afgezien van een echt mooie gitaar, geen aandrang meer.
Plus dat er zolangzamerhand geen reet meer aan is (verkopen via internet en vooral marktplaats).
Haha gewoon over het topic heen gelezen omdat ik dacht dat het echt was.
Beetje zwak als je er niet om kunt lachen als lijdend voorwerp.
Ik ga m'n brug en slagplaat maar vastzetten met purschuim. Ben ik gelijk van m'n divine intervention af.
Favorieten/bladwijzers