Nee alsjeblieft niet zeg, ik kom daar ook (incognito, want ik wil niet dat iemand daar weet dat ik ook op dit pauperforum rondhang), moet ik dáár dat gezever over z'n schroeven nóg een keer gaan aanzien.
Ik heb stiekem best wel gevoel voor humor, maar twee keer is ook voor mij te veel
@ Mac : toch niet zo een uit, ehm, kom hoe heette dat toneelstuk ook weer...
Die met die kut monologen![]()
Juist.
Of Mr. Fingers aan zijn naam komt doordat ie een vaardige zakkenroller is, een vaardige goochelaar, een vaardige bespeler van vrouwen, of gewoon een snelle bassist, weet ik niet, maar zijn persiflage vond ik leuk. En hij is verder ook inhoudelijk een welkome forummer.
Helaas hangen hier ook wat discipelen van een schreeuwlelijk rond, die denken dat die schreeuwlelijk werkelijk weet waar ie over praat. En die discipelen kunnen kritiek op de schreeuwlelijk blijkbaar al net zo min velen als de schreeuwlelijk zelf ....
Laatst gewijzigd door alias; 6 augustus 2011 om 19:32
Systeembericht
Sorry, er zijn geen posts om te bekijken.
Aangezien ik niet de goddelijke oren van Orpheo heb, begrijp ik de helft van de tijd niet waar 'ie het over heeft.
Tevens zie ik persoonlijk de subjectiviteit van luisteren/waarnemen als een gegeven waarover je nooit kunt oordelen, oftewel wat voor de een meesterlijk klinkt, is voor de ander pure shit.
Gevoel voor humor heb ik gelukkig wel, en de parodie is meesterlijk, vooral omdat je pas na een paar regels door hebt dat het er een is.
Vraagstelling :
Zou er een omgekeerd evenredige relatie zijn tussen gehoor en gevoel voor humor ??
Bij sommige mensen wel.![]()
ALLES IS VERKOCHT!
Oh die ken ik niet. Louter toeval
Waarom reageer je zo boos? Wat is er mis gegaan dat je echt helemaal niks kan verdragen? Waarom denk je dat Orpheo helemaal niet weet waar hij over praat? Waarom ga je gewoon door terwijl iedereen allang heeft geaccepteerd dat Orpheo is zoals hij is en ook al gelooft niet iedereen hem we hem toch zijn gang kunnen laten gaan? Al heeft hij in een kwade bui zijn woede uitgesproken over dit forum en zijn leden moeten we hem dan buiten sluiten zoals kleine kinderen dat doen?
Dram toch niet zo door man, daar word je zuur van en daar houd bijna niemand van. Live&let die weet je, verbeter de wereld spring van een brug ofzo. Kweek eens wat gevoel voor humor en laat eens een dag je baard staan en ontspan je billen een beetje. Het doet maar even pijn.
Willem, ik begrijp je wel, maar zodra die tegengas krijgt of je bent het niet met hem eens, wordt die kwaad en wordt je door hem gelijk uitgemaakt voor klootzak of irritant kutventje (zoals bijvoorbeeld in mijn geval).
Hij lokt deze aantijgingen ook zelf uit.
Je hebt helemaal gelijk over leven en laten leven, maar liefde moet van twee kanten komen.
Favorieten/bladwijzers