Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 860 van 1797 EersteEerste ... 3607608108508588598608618628709109601360 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 8.591 t/m 8.600 van 17961
    Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JohnLord Bekijk bericht
    Scheef zittende tuners kom je bij Gibsons wel vaker tegen.tegen.
    Over het algemeen alleen op Chinese "Gibsons"...
    Turn it up • Bring the noise

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Epiphoneee Bekijk bericht
    Oke ik herinner het me weer, de Gibson Zakk Wylde kwam in wit, maar de Epiphone versie kwam alleen in ivoor óf camo. (of buzzsaw)

Volgens mij is het dus een nepperd.
    http://ianparr.com/blog/2009/11/08/c...ylde-les-paul/

Hartstikke nep. Knoppen zijn niet goed, pots kloppen niet ,verkeerde knobs, en daarnaast de kleur en tuners.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Blend Bekijk bericht
    Ik zou 'm uit het raam flikkeren en er zelf achteraan springen.

Senior Member
    Blog Entries
    4

Standaard

http://muziek.marktplaats.nl/snaarin...Bu2N0d86512mpX

Moet je die headstock zien, dat vind ik wel enigzins geestig
    Ik vind de biedingen erop ook wel geestig. Er is al meer op geboden dan ik voor sommige van m'n echte gibsons heb betaald. Dat soort bieders zijn toch domme sukkelaars, ze gaan voor uiterlijkheden van een echte maar zien niet dat dit kompleet fout is. Headstock, diamond inlay, body, knoppen,logo en de bespeelbaarheid zijn allemaal zwaar dikke ruk.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door macwilliams Bekijk bericht
    Headstock, diamond inlay, body, knoppen,logo en de bespeelbaarheid zijn allemaal zwaar dikke ruk.
    Mensen die puur op uiterlijk afgaan, lullig, maar tegelijkertijd ook heel dom.
    As a true music lover having grown up listening to classical, orchestral, blues, folk, jazz, roots and rock & roll, playing musical instruments and understanding how real music is created I do not hesitate to express my upmost disgust and hatred for the modern music industry.

Senior Member
    Blog Entries
    4

Standaard

Mensen die puur op uiterlijk afgaan, lullig, maar tegelijkertijd ook heel dom.
    Als je er over nadenkt is het gewoon triest. Heb je hard gewerkt en €500,- gespaard met vakkenvullen ofzo en dan wil je de meest duur uitziende gitaar want dat staat beter bij je fake Gucci tas en je neppe rolex en immitatie dolce& gabana shirt.

Heaumeaux.

Ik ben een loser, ik ga voor echt.

Senior Member

Standaard

Als je er over nadenkt is het gewoon triest. Heb je hard gewerkt en €500,- gespaard met vakkenvullen ofzo en dan wil je de meest duur uitziende gitaar want dat staat beter bij je fake Gucci tas en je neppe rolex en immitatie dolce& gabana shirt.

Heaumeaux.

Ik ben een loser, ik ga voor echt.
    Helemaal mee eens. Ergens snap ik het ook wel hoor, je hebt hard gewerkt en denkt dat die neppe Gibson Les Paul wel goed zal zijn, ook al zegt dat stemmetje in je achterhoofd dat het poep is. Helaas is dat het dus heel vaak ook.

Vakkenvullers hebben meestal geen 2949 euro voor een échte custom, en dat begrijp ik. Maar gezond verstand zegt je dat je dan een Epi moet kopen, maar geen nepperd.
    As a true music lover having grown up listening to classical, orchestral, blues, folk, jazz, roots and rock & roll, playing musical instruments and understanding how real music is created I do not hesitate to express my upmost disgust and hatred for the modern music industry.

Senior Member
    Blog Entries
    4

Standaard

Helemaal mee eens. Ergens snap ik het ook wel hoor, je hebt hard gewerkt en denkt dat die neppe Gibson Les Paul wel goed zal zijn, ook al zegt dat stemmetje in je achterhoofd dat het poep is. Helaas is dat het dus heel vaak ook.

Vakkenvullers hebben meestal geen 2949 euro voor een échte custom, en dat begrijp ik. Maar gezond verstand zegt je dat je dan een Epi moet kopen, maar geen nepperd.
    Mijn gezond verstand zegt, koop een tweedehands studio van Gibson en plak daar maar stoere stickers van pin ups of vlammen op. Ik zou de epiphone customs van tegenwoordig gewoon links laten liggen, als het een epi moet zijn dan toch een standard.

Maar dat is niet oh-oh gerso, slam fm, pimp m'n kuttekop genoeg tegenwoordig.

Ik word oud en raak uit de tijd....

Senior Member

Standaard

Ik word oud en raak uit de tijd....
    Maar we worden wel wijzer en worden door de stupide, idiote, impulsive, akties, opmerkingen van onze kleinverdieners wel eens boos en/of zat maar ach welja wij waren vroeger ook zo "toch" zo en nu eerst maar eens een bruine rakker opentrekken maar wat zie ik Mac ben je al je speakerkasten aan het verkopen!

Senior Member
    Blog Entries
    4

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rpl Bekijk bericht
    Maar we worden wel wijzer en worden door de stupide, idiote, impulsive, akties, opmerkingen van onze kleinverdieners wel eens boos en/of zat maar ach welja wij waren vroeger ook zo "toch" zo en nu eerst maar eens een bruine rakker opentrekken maar wat zie ik Mac ben je al je speakerkasten aan het verkopen!
    Nou om eerlijk te zijn vond ik kwaliteit heel belangrijk, daarom had ik vroeger heel weinig.

Over de speakers,
    Ik heb 3 B cabs, 2x een BX cab (greenbacks) en 1x een B cab uit 1992 met daarop in goudstift de handtekening van J. M. Is een of andere jubileum uitgave. Ik heb hem "over" en verkoop hem dus maar.

De andere twee zijn niet te koop.

Senior Member

Standaard

G12T-75 speakers?

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten