Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 908 van 1260 EersteEerste ... 4088088588989069079089099109189581008 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 9.071 t/m 9.080 van 12594

Discussie: Post je collectie

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nils47 Bekijk bericht
    Wow die washburn is vet, waar heb je die vandaan? Special import?
    Zo kan je het wel noemen, ja, hehe Zalige gitaar!!!
    BlacKat - Diezel - Dean USA - G&L - Rhodes - Siggi Braun
    -> Guitar Candy: BlacKat - Diezel - Driftwood - Engl - Friedman - Kemper - Mayones - Pro Tone - Rhodes - Splawn - Siggi Braun - Strandberg - ...
    http://www.facebook.com/GuitarCandyBelgium

Senior Member

Standaard

Baco heeft die geïmporteerd uit de VS, en uiteindelijk heb ik die kunnen overkopen van hem. Je ziet ze hier niet vaak, maar het zijn zalige gitaren!

Senior Member

Standaard

Best wel een ragfoto, maar ik heb eindelijk weer eens al m'n gitaartjes bij elkaar! iPhone wannabe ouwe foto app + weinig licht = heel veel ruis op de foto.

Van links naar rechts:
    Lag Tramontane T77A met MI-SI pickup + preamp ingebouwd
    OLP MM1 refinished in donkerpaars met een sparkle door Oigun. Staat in drop B voor mijn Metalcore band Thiswillkillyou. Zit een Dimarzio pickup in. Ik weet alleen niet meer precies welk type.
    Fender Road Worn 50's Telecaster dé Tele voor mij. Ik heb hem gisteren opnieuw besnaard en dan merk je weer wat voor een beest dit is. Deze gitaar zingt zelfs akoestisch bespeeld. Wat een heerlijke plank. Naast de relic ook al een hoop beschadigingen, en er is zelfs een "G" achterop in de lak/het hout gedrukt als gevolg van dat ik de gitaar wel eens gebruik als tafel. Grappig. Geeft toch een persoonlijk tintje aan je gitaar.
    Rommelcaster dit was ooit mijn eerste gitaar. Een Squier Stratocaster. Toen gerefinished naar Daphne Blue, andere neck erop, Fender vintage 57/62 pickups en Wilkinson Kluson-style tuners. Leuk gitaartje, maar kan er toch niet écht mee bonden geloof ik.
    The Guitar Express Podcast! Interviews met Leif de Leeuw, Vedran Mircetic, Arnold van Dongen, Bert Meulendijk...
    http://gitaarpodcast.nl/

Tankman
    Guest

Standaard

@Luke: Hoezo een G in de tele? En hoezo als tafel gebruiken?

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tankman Bekijk bericht
    @Luke: Hoezo een G in de tele? En hoezo als tafel gebruiken?
    Haha ben ik weer eens onduidelijk :P
    Als in: de gitaar omkeren om 'm even gauw als schrijfondergrond te gebruiken.
    The Guitar Express Podcast! Interviews met Leif de Leeuw, Vedran Mircetic, Arnold van Dongen, Bert Meulendijk...

Senior Member

Standaard

@ Luke: leuke collectie.

En excuseer je maar niet voor de foto, ik vind hem prachtig, niet door de kwaliteit, maar door een bepaald sfeertje.

Tankman
    Guest

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Luke-wannabe Bekijk bericht
    Haha ben ik weer eens onduidelijk :P
    Als in: de gitaar omkeren om 'm even gauw als schrijfondergrond te gebruiken.
    Ah, op school toevallig? Ik dacht al, die zou toch niet z'n avondeten van z'n gitaar af nuttigen?

Senior Member

Standaard

@ Jasper: Thanks!
    @ Tankman: Haha, nee dat gaat wel érg ver. Misschien wel een leuke advertentie voor de 'You won't part with yours either'-campagne die Fender in de jaren '60 voerde!

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zoon van Piet Bekijk bericht
    Leuke gitaren.. maar wat een lelijk tapijtje!
    Die eerste (linkse) Les Paul vind ik erg mooi. Blanke top met witte pickups... deftig!
    " Great minds think alike"

Standaard

Nieuw gitaarrek gekregen van m'n vrouw. Meteen maar een fotootje van de geupdate collectie gemaakt, alleen de Ibanez JPM staat er niet op.

Music Man, Custom 77, Orange, ENGL, Kool & Elfring.

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten