Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 505 van 904 EersteEerste ... 5405455495503504505506507515555605 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 5.041 t/m 5.050 van 9036
    Senior Member

Standaard

Nja doorgaans is de kwaliteit van een Koreaan wel beter maar je kunt ook genoeg goede chinese Epiphone's vinden hoor Ik heb een hele fijne chinees die echt niet onder zal doen dan een Koreaan, welke ik ook genoeg heb
    Maar goed, dit is weer dé eindeloze discusie tussen Koreaanse en Chinese Epi's
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mitch Bekijk bericht
    Ik wás lief, maar ik heb nu een Marshall.

Senior Member

Standaard

Hij is al eerder genoemd hier en niet alleen ik maar bijvoorbeeld ook Geert hebben ervaring met die Ard maar als hij het verkoopt is het op zeker geen TIP. Hij koopt op MP heel goedkoop in bij mensen die geld nodig hebben en verkoopt voor de hoofdprijs + inruil. Als er iets bij je thuis staat wat hij graag hebben wil (in mijn geval een Guild Gad 30pce) blijft hij nog dagen bellen en mailen om die voor weinig te pakken te krijgen.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door CID-Gibson Bekijk bericht
    Ik heb het teeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeering of schurft aan mijn reet.

Senior Member

Standaard

Bij Ard ga je inderdaad geen koopjes vinden.

Het is een MP handelaartje die zo goedkoop mogelijk probeert in te kopen en zonder ook maar iets na te kijken/repareren/af te stellen, gitaren gelijk weer in de verkoop doet.

Niet al zijn gitaren zijn even fris en koopjes ga je bij hem niet vinden.

Ik heb toevallig deze week iemand gesproken die ook al een slechte ervaring met hem heeft gehad

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Epiphoneee Bekijk bericht
    ..... Overigens had ik hem er niet bij gezet om de prijs, maar omdat je dit soort Epi's niet erg vaak ziet.
    Is idd een erg mooie uitvoering. Meestal zijn de burst en de stripes minder mooi, of ronduit lelijk.

De verkoper ken ik niet, maar de minimum prijs is redelijk aan de forse kant idd.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door geert1976 Bekijk bericht
    Bij Ard ga je inderdaad geen koopjes vinden.

Het is een MP handelaartje die zo goedkoop mogelijk probeert in te kopen en zonder ook maar iets na te kijken/repareren/af te stellen, gitaren gelijk weer in de verkoop doet.

Niet al zijn gitaren zijn even fris en koopjes ga je bij hem niet vinden.

Ik heb toevallig deze week iemand gesproken die ook al een slechte ervaring met hem heeft gehad
    Deze gitaar incl marshall amp die hij heeft staan stond dees week op MP voor €350 , bij mij in de buurt vandaar dat ik die set herken. Er stond een bod op van €250 er daarna was ie eraf. Jammer dat mensen overal aan willen verdienen...
    "Sometimes you want to give up the guitar, you'll hate the guitar.
    But if you stick with it, you're gonna be rewarded"
    Jimi Hendrix

Senior Member

Standaard

Nou, dat je er geld op wil verdienen vind ik nog tot daar aan toe. Ik koop vrij vaak gitaren en als ik daar minder voor heb betaald als de gangbare 2de hands prijs ben ik toch ook geen dief van mijn eigen portomonnee. Maar, als ik een gitaar koop, wordt de gitaar wel eerst volledig nagelopen, stel ik hem opnieuw af, komen er nieuwe snaren op en wordt de gitaar helemaal opgepoetst en schoongemaakt en wordt de toets geolied. Dat ik er dan wat winst oppak omdat de gitaar me toch niet bevalt moet dan ook kunnen.

Denk dat Geert hier het zelfde over denkt.

Mensen als die Ard, die MP afschuimen naar mensen die dringend geld nodig hebben of gewoon domweg niet weten wat ze hebben om het vervolgens direct (vaak ongezien) weer voor de hoofdprijs op MP te zetten vind ik wat makkelijk. Zeker als je weet dat zijn standaard verhaal is dat hij bij een beginnende band zit en ze niet het geld hebben om dure intrumenten te kopen blablablablabla.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BobvanKempen Bekijk bericht
    Nou, dat je er geld op wil verdienen vind ik nog tot daar aan toe. Ik koop vrij vaak gitaren en als ik daar minder voor heb betaald als de gangbare 2de hands prijs ben ik toch ook geen dief van mijn eigen portomonnee. Maar, als ik een gitaar koop, wordt de gitaar wel eerst volledig nagelopen, stel ik hem opnieuw af, komen er nieuwe snaren op en wordt de gitaar helemaal opgepoetst en schoongemaakt en wordt de toets geolied. Dat ik er dan wat winst oppak omdat de gitaar me toch niet bevalt moet dan ook kunnen.

Denk dat Geert hier het zelfde over denkt.

Mensen als die Ard, die MP afschuimen naar mensen die dringend geld nodig hebben of gewoon domweg niet weten wat ze hebben om het vervolgens direct (vaak ongezien) weer voor de hoofdprijs op MP te zetten vind ik wat makkelijk. Zeker als je weet dat zijn standaard verhaal is dat hij bij een beginnende band zit en ze niet het geld hebben om dure intrumenten te kopen blablablablabla.
    Mee-eens inderdaad.

Die bruine Tele die hij nu op MP heeft staan, vind ik ook een vreemd ding.
    De persoon die ik ken, heeft op deze Tele gespeeld en die vond het een vreemde gitaar, die voor geen meter afgesteld stond en ook niet lekker klonkt.
    Bij hem bekroop een beetje het gevoel dat de body en hals niet bij elkaar hoorden.

Die Epi die hij aanbiedt is ,met E 350,00 echt te duur, voor het zelfde bedrag scoor je rustig een Koreaanse LP Custom uitvoering.

Een prijs van E 275,00, inclusief de koffer is gezien de huidige markt realistischer.

Senior Member

Standaard

Een kennis van me is ook naar de Rosewood Tele gaan kijken en vond het ook niet juist aanvoelen. Hij heeft aangegeven hem best te willen kopen maar pas nadat een gitaarwinkel de gitaar nagekeken had en het zal geen verassing zijn maar daar ging Ard niet op in.

Standaard

Weet niet of hij al langs is gekomen, maar dit is mischien het volgen waard.
    http://link.marktplaats.nl/466881715

Standaard

is dezelfde die een half jaar geleden er ook al opstond. destijds was het niet de moeite waard qua prijs. wilde meen ik 300 ervoor en voor 400 had je een nieuwe.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten