Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 7 van 12 EersteEerste ... 56789 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 61 t/m 70 van 118
    Senior Member
    Blog Entries
    4

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door The Running Man Bekijk bericht
    Mooie axe
    en gezellig familieportret...
    Thanks

Nu is m'n Baja een beetje jaloers op de lite ash want die heeft een mooie drie laags slagplaat. Ik ben al een beetje aan het rondkijken naar een nieuw drie laags plaatje voor hem maar vind voornamelijk 8 gaats platen. Waar hebben ze leuke platen met maar 5 gaten. Ik wil geen gaten hoeven bij maken in de body!!

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door macwilliams Bekijk bericht
    Thanks

Nu is m'n Baja een beetje jaloers op de lite ash want die heeft een mooie drie laags slagplaat. Ik ben al een beetje aan het rondkijken naar een nieuw drie laags plaatje voor hem maar vind voornamelijk 8 gaats platen. Waar hebben ze leuke platen met maar 5 gaten. Ik wil geen gaten hoeven bij maken in de body!!

Mooie Baja Willem. Maar kijk uit wat je koopt aan slagplaten. Wat heb ik daar al een gedonder mee gezien. Vooral qua pasvorm. Er gaat niets boven origineel. (en dan bedoel ik wat er nu opzit)
    Laatst gewijzigd door stikel; 18 juli 2011 om 16:56
    For sale. Roger strat by Duesenberg (voorheen Diego). Nog als nieuw, halve prijs. PM voor info en pics.

Senior Member
    Blog Entries
    4

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door stikel Bekijk bericht
    Mooie Baja Willem. Maar kijk uit wat je koopt aan slagplaten. Wat heb ik daar al een gedonder mee gezien. Vooral qua pasvorm. Er gaat niets boven origineel. (en dan bedoel ik wat er nu opzit)
    Bedankt, ook voor de waarschuwing. Daar had ik niet eens aan gedacht.
    Zouden er ook slagplaten zonder gaten voor de schroeven zijn zodat je de originele kan overzetten met een potlood en dan boren?

Senior Member

Standaard

Was recent bij een "collega" met een Fender tele (weet niet meer welk type, ik meen een Jap). Die had een originele Fender parts slagplaat gekocht. Er zat niet een gaatje goed. En de uitsparing voor de hals was ook kloten. Ik heb het zelf eens gedaan met een Mex tele. Dat was eens maar nooit weer. Met een hoop geknutsel en een scherp mes toch geplaatst, maar mooi zat tie niet. (ik had er eentje besteld in de USA van E-bay)

Edit: Of ze er zonder gaten zijn weet ik niet. Maar dan nog is de uitsparing voor de hals nog een mogelijk risico.
    Laatst gewijzigd door stikel; 18 juli 2011 om 17:33
    For sale. Roger strat by Duesenberg (voorheen Diego). Nog als nieuw, halve prijs. PM voor info en pics.

Senior Member

Standaard

Mijn Lite Ash heeft een éénlaags plaat dacht ik?

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door macwilliams Bekijk bericht
    Thanks

3-laags met 5 gaten gaat een probleem worden, tenzij je hem zelf maakt.

Senior Member
    Blog Entries
    4

Talking

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door stikel Bekijk bericht
    Was recent bij een "collega" met een Fender tele (weet niet meer welk type, ik meen een Jap). Die had een originele Fender parts slagplaat gekocht. Er zat niet een gaatje goed. En de uitsparing voor de hals was ook kloten. Ik heb het zelf eens gedaan met een Mex tele. Dat was eens maar nooit weer. Met een hoop geknutsel en een scherp mes toch geplaatst, maar mooi zat tie niet. (ik had er eentje besteld in de USA van E-bay)

Edit: Of ze er zonder gaten zijn weet ik niet. Maar dan nog is de uitsparing voor de hals nog een mogelijk risico.
    Damn, dat ziet er niet best uit voor m'n jaloerse Baja.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door H.Huisjes Bekijk bericht
    Mijn Lite Ash heeft een éénlaags plaat dacht ik?

Mijn lite ash is door de vorige eigenaar al voorzien van een drie laags plaat en daarna heb ik de kruiskop schroeven vervangen voor messing slotted schroeven. Dat wil ik ook nog met de Baja doen, messing schroeven vind ik wel chique

Senior Member

Standaard

Op Markplaats heb ik wel een sleren slagplaten gezien Is dat niet wat? Wel apart, een slangenleren slagplaat

Senior Member
    Blog Entries
    4

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jutter Bekijk bericht
    3-laags met 5 gaten gaat een probleem worden, tenzij je hem zelf maakt.
    Shit, dat is nou net wat ik niet wil. Verdorie.
    Ik hoop dat ik nog wat mazzel over heb en toch nog iets vind.

Ik kom ook nog van die leder slagplaten op MP tegen maar iets zegt me dat leer trillingen absorbeert.

Senior Member
    Blog Entries
    4

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jasper. Bekijk bericht
    Op Markplaats heb ik wel een sleren slagplaten gezien Is dat niet wat? Wel apart, een slangenleren slagplaat
    Hahaha, das toevallig.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten