Ah, dus dat ben jij! Ik vermoed dat je binnenkort wel een PB hebt...![]()
Ah, dus dat ben jij! Ik vermoed dat je binnenkort wel een PB hebt...![]()
Turn it up • Bring the noise
Ghehe.
Nou, deze klinkt alvast een stuk bruikbaarder dan de DD6 die ik even heb gehad. Ook de modulatie is een gaaf effect. Het is iig een goed pedaal.
Maar goed, het zou idd ook zomaar kunnen dat ie over een paar maand weer in de verkoop gaat. Prijs was zodanig dat ik redelijk veilig kan experimenteren.
Ik moet zeggen dat je het echt knap hebt gedaan. Respect. Ik zou het zelf niet willen. Neemt naar mijn idee af van het leuke van een bord met verschillende pedalen voor je hebben liggen en ik vind het ook zonde van de pedalen. Maar goed, dat ben ik. Mijn drummer zit ook in de elektro techniek, en knutselt ook graag dit soort dingen in elkaar. Nogmaals, ik vind het wel knap gedaan!![]()
Zonde van welke pedalen? Ik heb niets destructiefs gedaan en kan zo de Turbo Tuner en de iSP Decimator weer terugzetten in hun originele behuizingen.
Losse pedalen ogen leuker ja, maar ik moet dit elke week meesjouwen en dit weegt snel een paar kilo minder, zeker omdat er nu 7 pedalen + wah + volume in mijn Scanmaster case passen...
Zonde in de zin van, ik hou ervan mijn spullen in zo origineel mogelijke staat te houden, maar nogmaals, dat ben ik.
Dit is inderdaad wel erg makkelijk en lichter. Ga je nog wat doen met de kleur van de behuizing? John Petrucci had bijvoorbeeld op zijn Bradshaw Switcher bij de knop van bijvoorbeeld zijn EVH Phase 90, het EVH patroontje op een sticker eromheen, en zo ook een groene sticker voor zijn TS-9 etc.
Favorieten/bladwijzers