As a true music lover having grown up listening to classical, orchestral, blues, folk, jazz, roots and rock & roll, playing musical instruments and understanding how real music is created I do not hesitate to express my upmost disgust and hatred for the modern music industry.
Dat is toch gewoon een Studio Faded met een enkele laag verf er op? Zal niet "hoogglans" zijn zoals normale studio's.
Mag ik hieruit opmaken dat je deze serie al in handen hebt gehad? Overigens zegt dat nog niet veel want met studio's bestellen bij bijvoorbeeld musicstore is het maar afwachten wat je toegestuurd krijgt want daar kunnen grote kwaliteitsverschillen tussen zitten.
Maargoed, al met al zit het voordeel dus niet in de brol van een gitaar maar in de koffer die je er 'gratis' bij krijgt? ik speel niet op koffers maar op gitaren...
Te koop:
- Kustom Tuck N Roll PA 300 head, versterker uit 1973 250euro
-Dynacord Twen gitaarcombo, versterker uit 1972 350euro
Als je gaat giggen koop je uiteindelijk tóch wel een koffer, en een koffer van Gibson kost al gauw 125 euro.
En ja, ik heb de meeste van de Studio's bespeeld. Ook deze en de faded series. Aangezien ze maar 50 euro verschillen, de body van de Faded ziet er wat goedkoper uit en de gitaar voelt lichter aan, en dus tegelijkertijd ook wat goedkoper. Verder verschillen de pickups (burstbuckers op de Faded, 490R en 498T op de satin ebony). Ook ziet de satin ebony er wat duurder uit en was de klank iéééts beter.
En natuurlijk, de hardshell case. Voor het prijsverschil van 50 euro is het een goede deal voor mensen die de Faded wouden kopen.
En hey, ik post het alleen maar. Ook al vinden jullie het geen toevoeging, de wereld vergaat niet.
As a true music lover having grown up listening to classical, orchestral, blues, folk, jazz, roots and rock & roll, playing musical instruments and understanding how real music is created I do not hesitate to express my upmost disgust and hatred for the modern music industry.
Grand Suzuki voor €450
“Lean your body forward slightly to support the guitar against your chest, for the poetry of the music should resound in your heart.” - Andres Segovia
GuitarPlansCollection
Les Paul Studio Dot, 1999. Niet getipt om de prijs, maar om de rariteit.
Deze zijn unchambered en wegen (en klinken) dus iets meer.
Standaard met Grover tuners en marker dots i.p.v. blocks.
Ja, een Studio, maar net even anders, lekker eigenwijs.
Dit is de derde in NL voorzover bij mij bekend.
Serieus gereedschap!
vrijheid blijheid - Vroeger was heel veel beter.
Favorieten/bladwijzers