Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 12 van 14 EersteEerste ... 21011121314 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 111 t/m 120 van 138
  1. #111

    Standaard

    Geen Born to be wild en Highway to hell

  2. #112
    Member
    Geregistreerd
    13 juni 2004
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    51

    Standaard

    Hebben jullie ook altijd van die discussies dat je gewoon nooit een setlist kunt veranderen in een coverband?? Ik heb al tien jaar discussies met allerlei bandleden om gewoon eens een keer opnieuw met een setlijst te beginnen. Maar er kan echt bijna nooit een nummer uit want het argument is altijd: "nee, die niet eruit want die doet het altijd goed".

    Waardoor je altijd maar weer i will survive, rain down on me, ru kiddin me en dat soort ellende staat te spelen...waar door er maar amper iets veranderd.

    tips???

  3. #113

    Standaard

    sowiso een file met alle setlijsten bijhouden op datum. En afspreken als je ergens teruggevraagd wordt dat je dan "die nummers natuurlijk niet nog een keer kan spelen"

    Scheelt een hoop hoor!
    te koop: westone pantera en ibanez artfield AFD-40

  4. #114
    Senior Member
    Geregistreerd
    3 oktober 2007
    Locatie
    Katlijk
    Berichten
    4.088

    Standaard

    Er zijn toch zat andere nummers te vinden die het ook goed doen bij publiek?
    Gewoon je setlist blijven vernieuwen, dan komen de nieuwe "toppers" vanzelf bovendrijven. Ik moet er niet aan denken tien jaar lang dezelfde covers te spelen.
    Te koop: ENGL Blackmore top + ENGL 412 Standard cabinet + Z5 footswitch

  5. #115
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 augustus 2007
    Locatie
    Brabant!
    Berichten
    21.425

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JohnLord Bekijk bericht
    Ik moet er niet aan denken tien jaar lang dezelfde covers te spelen.
    1 jaar lijkt me al een hel. Maar inderdaad: er zijn telkens weer nieuwe hits, blijven vernieuwen!

  6. #116
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 september 2008
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    1.700

    Standaard

    Dit was het afscheids optreden van m'n oude coverband:

    1 Shut up and let me go - Ting Tings
    2 Mr Rock and roll - Amy Mcdonald
    3 Two sisters - Fiction Plane
    4 Same jeans - The View
    5 Know your enemy - Greenday
    6 Always with you always with me - Joe Satriani
    7 Sex on Fire - Kings of leon
    8 I don't wanna hurt no more
    9 Umbrella - eigen versie
    10 Push the button - Suggababes, eigen versie van gemaakt
    11 I alone - versie van anouk
    12 Gives you hell - All American Rejects
    13 Wonder women - leaf

    14 Lets dance the joy division - wombats
    15 Bouree - jethro tull
    16 My immortal - evanescence
    17 Laura - Floggin Molly
    18 Time of your life - Greenday
    19 Santeria - sublime
    20 Teenagers - My chemical romance
    21 - Feeling good - Muse
    22 Almost lover - a fine frenzy
    23 Mama - my chemical romane
    24 Kiss me - six pence bla bla bla
    25 Chelsea Dagger - the fratellis

    26 pink panther theme
    27 Rol over lay down - status quo
    28 Hotel california - the eagles
    29 Nothing else matters - Metallica
    30 Sunday bloody Sunday - u2 (rattle and hum versie)
    31 Suck my kiss - red hot chilly peppers
    32 - Megalomaniac - Incubus
    33 Break down that wall - anouk
    34 When the sun goes down - arctic monkeys
    35 Death machine - Fiction plane
    36 9 crimes - Damien Rice
    37 Purple haze - Jimmy Hendrix
    38 Keep on rocking in the free world - pearl jam pinkpop 92 versie

    Uiteindelijk hebben we een paar nummers geschrapt
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Han S Bekijk bericht
    Onder het motto: ik kom beter klaar met een gitaar en alles went behalve een vent.

  7. #117
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 mei 2010
    Locatie
    Bilthoven
    Berichten
    193

    Standaard

    Ik vind het een leuke lijst. Gezien mijn brede smaak zou ik zeker hebben genoten van alle nummers, behalve misschien die van MCR ofzo

  8. #118
    Banned to "Zelfbouw-Mod"
    Geregistreerd
    1 maart 2006
    Locatie
    Wonthaggi - VIC - Australia
    Berichten
    1.279

    Standaard

    Ons setlistje voor een uurtje op het Schots Wekkend in Alden Biesen (Geen idee waarom ze daar Bluegrass/Roots willen, maar als ze het vragen, dan spelen wij!)

    1. Chereokee Shuffle - A
    2. My sweet blue eyed darling - A
    3. Cindy - C
    4. 9 pound hamer - B
    5. Shook me all night long - G
    6. Foggy mountain breakdown - G
    7. High on the mountain top - G
    8. Old home place - A
    9. Nellie Kane - E
    10 Paradise - D
    11 Na na na - D
    12 Rank stranger - G
    13 Rindin' the midnight train - G
    14 Mountain Dew - A
    15 Man of constant sorrow - G
    16 Cigarettes and whiskey - G
    17 Mama don't - G
    ɹǝpun-uʍop ɹǝʍnoqɹɐɐʇᴉƃ

  9. #119
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 september 2008
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    1.700

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Epii Bekijk bericht
    Ik vind het een leuke lijst. Gezien mijn brede smaak zou ik zeker hebben genoten van alle nummers, behalve misschien die van MCR ofzo
    Tja soms moet je dingen spelen die je zelf niet zo heel leuk vind

    Was wel helemaal kapot na die 3 1/2 uur spelen
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Han S Bekijk bericht
    Onder het motto: ik kom beter klaar met een gitaar en alles went behalve een vent.

  10. #120

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door WillBX Bekijk bericht
    Hebben jullie ook altijd van die discussies dat je gewoon nooit een setlist kunt veranderen in een coverband?? Ik heb al tien jaar discussies met allerlei bandleden om gewoon eens een keer opnieuw met een setlijst te beginnen. Maar er kan echt bijna nooit een nummer uit want het argument is altijd: "nee, die niet eruit want die doet het altijd goed".

    Waardoor je altijd maar weer i will survive, rain down on me, ru kiddin me en dat soort ellende staat te spelen...waar door er maar amper iets veranderd.

    tips???
    Wel een terechte opmerking...
    Beginnen met de nummers die niet werken.... die vervang je door nieuwere nummers. En als die wel aanslaan, dan kun je ze ook als vervanging gebruiken voor de nummers die het al goed deden.
    Maar blijft toch het probleem van een beetje feestband....
    Zion Pikasso, Gibson LP Classic =>Marshall JMP-1=>Peavey Classic 50/50

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top