Dit artikel was eens overgenomen door de krant De Standaard.
Het beste (en duurste) merk was variphone.
Ik herinner het met zekerheid omdat ik die net de week voordien voor mijn zoon zijn 15 de verjaardag had gekocht. Ik content natuurlijk.
Tis een bom duiten maar zijn hele leven draait rond muziek (zowel actief als passief). en dan is 160 € niet te veel. Dat kost een paar voetbalschoenen ook en die moet je elk jaar vervangen (niet dat hij voetbalt)
Hij heeft een formidabel gehoor en wil dat zo houden. Dempingsfaktor is 15db. maar er bestaat ook meer en minder
http://www.variphone.com/





Met citaat reageren

Favorieten/bladwijzers