Uiteraard, heb even een ochtendje zitten zoeken en eigenlijk is het allemaal nagenoeg even duur. Heb hem dus maar bij www.licht-geluid.nl besteld want die hebben hem ook nog morgen al afgeleverd als het goed is.
Maakt allemaal niet zo gek veel uit qua prijs, maar daar bij licht en geluid hadden ze hem wel lekker snel geleverd, dat is ook wel prettig![]()
"Till I Cadillac"
Zoekt een setje TV Jones of Filtertrons
Ik heb hem bij Bax-shop.nl (KLIK) gekocht. Vandaag besteld, morgen in huis....
Te koop: Modtone Powerplant (+1 9V AC uitgang)
nou hier zijn dan mijn pedaaltjes:
![]()
big muff voor de rifs en dan mijn diy booster er bij voor de solo
dat alles natuurlijk opgenomen door de boss rc-2 en een diy tap/tempo knop
Ik ben bezig met het bouwen van een pedalboardje, vinden mensen het interresant om de bouwstappen te volgen met foto`s of is het eindproduct alleen interresant ????
En zo`n bouwstappen ding moet dat dan in een appart topic, of moet dat ook hier ?
Epiphone LP custom 3 plus
Ibanez Artcore AK 95 DVS
Hofner Shorty elektrisch travelgitaar
VOX Amplug ac30
Pod xt live
Behringer PA
Te weinig pedalen hebben, dat is wel een probleem jaProbeer eens een Digitech Whammy ofzo, altijd lachen. Luister maar eens naar Chimaira, Pantera, Emmure. En dan weet je meteen zeker dat je boardje écht vol is!
Da's wel vet ja. Ik overweeg ook een Vibrato/Phaser/Tremolo achtig ding om te dienen als trigger voor die BlueBox, dan wordt het helemaal Nintendo 8 bit![]()
Laatst gewijzigd door Bijl; 7 juli 2011 om 23:11
ESP Ultratone SL7, Ibanez Universe, Schecter Avenger A7, A7, A-7+, VHT/Fryette Sig:X
Tof board hoor, ik kan het erop!
Gisteren ook een iets betere foto gemaakt van die van mij. De vorige, met de telefoon genomen, was nogal kleurarm...
Niks veranderd in de tussentijd. Wel zoek ik nog een oplossing voor mijn stroomwensen. Ik heb vier contactpunten nodig (twee adapters, de stekker van de DMM en ééntje extra om mijn synth op in te prikken) maar ik wil het een beetje veiliger (lees: bierproof). Ik ben alleen niet erg bedreven met soldeertin, dus ik zoek eigenlijk een kant-en-klare oplossing. Voor de duidelijkheid: ik zoek dus gen 9V voeding a la CIOKS, Voodoolab etc. Bij de bouwmarkt al wel van die afgeschermde vierstekkerdozen gezien, maar die zijn groot , gekleurd en lelijkIemand een idee?
"Het is maar een spelletje" - Confucius
Favorieten/bladwijzers