ONRUST NV
De multi industriële muziekfabrikant
onverstaanbaar helder zonder meer
Vroeger, toen de knaken nog van hout waren en de pliesie nog op varrekens reed
Ik heb die wampler gekocht toen ie net uit was en het is een leuk ding (mijn referentie was een ibanez ddl10) maareh ik voelde me eerlijk gezegd ook genaaid.
Ibanez as200/Ibanez silverseries strat -> Lex Bos Superdrive IV-> Wampler Analog Echo-> Barber launchpad-> ac30
Best wel schandalig allemaal...
Even halfhalf dit topic kapen, maar het gaat wel over een analoge delay...
tenminste, dat staat er op: een Washburn A-AD9. Zie freestompboxes.
Wie kan me wat meer over dit pedaal vertellen? Waarmee vergelijkbaar?
Klinkt niet slecht, maar ik weet verder niets van delay's dus die mening is niet veel waard.
"In God we trust, all others pay cash."
Is er een uit een OEM serie uit de jaren 80.http://www.effectsdatabase.com/model...celerator/aad9
Het is nog niet wijd bekend dat het echte analoge bakjes zijn. Ik tikte de Redson versie op de kop voor bijna niks, maar gebruik m niet vaak. Ik vind mijn Ibanez AD-80 toch lekkerder klinken. De Redson klinkt donkerder en minder helder.
Zie via de freestomboxes link boven dat er een MN3005 chip inzit. Overweeg nu om daarmee mijn AD-80 te laten modden zodat ie een langere delaytijd krijgt...
Over apparatuur voor Hank Marvin delay's bestaat grote consensus in de Shadows-community. Als je deze site eens bekijkt zie je (links) welke delays veelvuldig gebruikt woorden: http://www.echotapper.nl/dev/
Overigens is er bijna geen een analoog.....
Succes verder.
The problem with the world is that the intelligent people are full of doubts, while the stupid ones are full of confidence.
- Charles Bukowski
Gelukkig hebben ze er wel van geleerd, en de prijzen enigzins gelijk getrokken. Toch altijd wel komisch om te zien, hoe allerlei sites er weer vol opduiken alsof er een fantastisch nieuw iets is ontwikkeld. Wel leuk ding lijkt het me overigens:
De Biyang Metal End NM-2, te koop voor € 69:
En de 'gloednieuwe' Akai Deluxe Distortion, € 79,99
![]()
Favorieten/bladwijzers