Maar even voor de duidelijkheid: 't is een prachtige gitaar, maar Tele's met een bellycut zijn natuurlijk voor watjes!!!!
Gr. Coos
(die voor deze gitaar misschien best een watje wil zijn dan....)
![]()
Maar even voor de duidelijkheid: 't is een prachtige gitaar, maar Tele's met een bellycut zijn natuurlijk voor watjes!!!!
Gr. Coos
(die voor deze gitaar misschien best een watje wil zijn dan....)
![]()
Band: Hot Funk Sundae - Funky Covers
Ik heb alleen die slagplaat daar besteld. Vóór het bestellen heb ik ze gebeld met vragen (Past de slagplaat op mijn model? Glimt hij? Uit welke laagjes bestaat hij?) en die beantwoordden ze allemaal goed. Binnen 2 dagen had ik hem: goed verpakt, maar toch met lage verzendkosten. Bij het monteren van de slagplaat heb ik ze ook nog gebeld, en toen hebben ze me uitstekend geadviseerd. Kortom, ik ben heel tevreden met hun service en daarom wilde ik hun naam ook nog even vermelden.
Hoe het zit met andere producten/onderdelen weet ik niet, maar ik kreeg het idee dat ze weten wat ze doen en betrouwbaar zijn. Ik heb dus goede ervaring met ze, misschien kunnen andere gebruikers dit voor je ondersteunen.
En bedankt!![]()
Je kan daar met een gerust hart bestellen, eigenlijk bestaat die winkel al een behoorlijke tijd, maar ging eerst via Marktplaza o.i.d..
oke prima, thnx!
Band: Hot Funk Sundae - Funky Covers
Favorieten/bladwijzers