Framus Dragon heb ik zelf nog niet zo heel lang, maar komt ook nog wel in de buurt. Super clean, super highgain, en quasi marshall crunch
Framus Dragon heb ik zelf nog niet zo heel lang, maar komt ook nog wel in de buurt. Super clean, super highgain, en quasi marshall crunch
Ja...........
Eigenaar Holy Cow straps.
Benelux sales voor Tokai, Koch, Lakland.
Dus de draad mag dicht dan?
Ho ho, nu moet eerst het gedeelte komen waarin iedereen zijn favoriete merk gaat roepen...![]()
Eigenaar Holy Cow straps.
Benelux sales voor Tokai, Koch, Lakland.
Precies, eindigend met een bitchfight, wat blauwe plekken en gekneusde ego's, nog snel even goedmaken tot er een slotje komt.
En dan mogen we pas naar bed.
Klopt hoor. Ze zijn er. Mijn Fender klinkt als een Marshall.
Zolang...... ik dat blijf denken....
Ik ben gek op het maken van muziek.... Met bas gitaar en synthesizers. Ik neem op en mix.... Ik doe het allemaal en al heel lang.... Misschien dat ik ooit er goed in wordt...
marshall JVM410H...
elk kanaal heeft een signaalpad wat gebaseerd is op verscheidene modellen:
clean op de fender blackface
crunch op de 1959 superlead en de 2203
OD1 op een 2203 met flink wat boost
OD2 op een mesa
echter hebben alle kanalen een ander karakter, omdat ieder van de genoemde modellen een eigen ontwerp van "hun" amp heeft en dit niet compromisloos gekopieerd kan worden in een multikanaals massaproduct... op het JVM-forum is er echter iemand bezig geweest met modificatie's, om zo dicht mogelijk bij de echte modellen te komen, en de resultaten blijken erg positief te zijn... wel heeft dit tot gevolg gehad, dat het met 28 potmeters gevulde frontje nog wat extra schakelaars en potjes erbij heeft gekregen...
Ik vind het altijd wel apart dat sound omschreven worden als marshall, fender of mesa. Dan heb je het als versterker merk toch best goed gedaan. Als mensen vragen om een marshall sound. Iedereen snapt wat je bedoeld, terwijl marshall nog tig verschillende sounds heeft.
Het schijnt dat de Carvin V3 ook een erg veelzijdige amp is die fender, marshall en mesa aan kan.
Gitaren: Gibson SG 50th Anni. 24
Amp: Engl Blackmore, Marshall 1960AX
Band: Shabby Harrys https://www.facebook.com/shabbyharrys/?locale=nl_NL
Te koop: niets
Favorieten/bladwijzers