Deze staat op gitaarmarkt........wat een afgrijselijk afzichtelijk geval.....en dat voor 1750 euro
Ik vind 'm bijna gewoon eng. Volgens mij is ie ook nog gevaarlijk. Als je op een klein podium staat en je draait je om, dan prik je misschien zomaar je bassist dood oid.
Ik vind 'm bijna gewoon eng. Volgens mij is ie ook nog gevaarlijk. Als je op een klein podium staat en je draait je om, dan prik je misschien zomaar je bassist dood oid.
Ja, precies........niet alleen eng en wanstaltig maar ook nog eens gevaarlijk. Stel je voor dat Keith toentertijd zo'n gitaar had.......levenslang voor moord had hij gekregen door een opdringerige fan aan zijn gitaar te spietsen hahaha
Nee, maar ik kende het filmpje wel. Kijk voor "mijn" drummer maar op de site in mijn sig...
Eerlijk gezegd heb ik jullie site al in mijn favorieten staan en heb ik alle filmpjes al eens bekeken. Erg leuk die zwart-wit filmpjes. Jullie hebben/zijn een goede band!
Eerlijk gezegd heb ik jullie site al in mijn favorieten staan en heb ik alle filmpjes al eens bekeken. Erg leuk die zwart-wit filmpjes. Jullie hebben/zijn een goede band!
Favorieten/bladwijzers