Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 21

Standaard Alle gitaarwinkels in Nederland

Hey allemaal,

Het afgelopen weekend had ik wat tijd over en ik heb dit gemaakt:

www.gitaarwinkels.com

Mijn doel: een overzicht maken van alle gitaarwinkels in Nederland, groot en klein.

Ik reis best wel veel en vind 't wel handig om snel te kunnen zien welke gitaarwinkels er in de buurt zitten. En ik neem aan dat er onder jullie ook genoeg mensen zijn die er zo over denken. Dus heb ik een scriptje geschreven waarmee iedereen winkels kan toevoegen en ik zou 't super vinden als jullie me meehelpen in deze missie. Alles mag: kleine winkels, grote winkels, algemenere muziekwinkels waar ze tof gitaarspul hebben en online winkels natuurlijk!

Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden! Als er animo voor is, zal ik het uiteindelijk ook uitbreiden met meer informatie en pagina's per winkel met Google maps en dat soort dingen.

Senior Member
    Blog Entries
    2

Standaard

Authorization Required

This server could not verify that you are authorized to access the document requested. Either you supplied the wrong credentials (e.g., bad password), or your browser doesn't understand how to supply the credentials required.
    Web Server at gitaarwinkels.com

ik kreeg een inlog dinkie..

Standaard

Oei, dat is slordig. Had net wat zitten experimenteren . Nu gaat 't als 't goed is beter.

Senior Member
    Blog Entries
    2

Standaard

ah, netjes man, ik heb meteen een toevoeging voor flevoland..

http://rgsound.nl/

Senior Member

Standaard

Interessant concept! Nog handiger zou het zijn als alle winkels op de startpagina te zien zijn op een grote kaart van Nederland. Vooral om te zien wat in de buurt is. Als ik bijvoorbeeld Overijssel pak, Big One Zwolle en Huygens Hengelo liggen meer dan een uur rijden van elkaar.

Helemaal cool wordt het als je er een app van ontwikkelt die a.d.h.v. je positie een lijst met winkels samenstelt, gesorteerd op afstand vanaf je huidige locatie.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Wat Kim zegt

Senior Member
    Blog Entries
    2

Standaard

ah ik mag de winkel zelf toevoegen, kijken of dat goed gaat

ok, te laat

Standaard

@bass blom: ik had hem via de site al doorgekregen, maar daarbij werd ook aangegeven dat de site die er nu opstaat niet actueel is. Weet jij daar meer van? Als je de actuele gegevens hebt, mag je ze helemaal zelf toevoegen, deal?

@Kim Wilson: bedankt voor de ideeën! Hij staat nog maar net online, dus ik werk nu eerst aan de volledigheid van het overzicht. Maar daarna hoop ik snel maps ondersteuning toe te voegen, dat lijkt me wel een waardevolle.

Standaard

Het is Nederweert, en muziekhuis Guus Arons.

Maar verder goed initiatief, zat er gisteren toevallig nog over te denken of er niet zo'n site was. Is het trouwens een idee om misschien een rating toe te voegen voor de winkels met sterren ofzo?
    Laatst gewijzigd door Greasemouth; 28 juni 2011 om 10:09 Reden: Nog een idee
    Als je dit ziet, dan heeft Greasemouth weer iets gepost....

Senior Member
    Blog Entries
    2

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door StefanRL Bekijk bericht
    @bass blom: ik had hem via de site al doorgekregen, maar daarbij werd ook aangegeven dat de site die er nu opstaat niet actueel is. Weet jij daar meer van? Als je de actuele gegevens hebt, mag je ze helemaal zelf toevoegen, deal?
    ze zijn net naar emmeloord gegaan met de winkel.
    net als in 2 weken geleden ofzo.
    de winkel zat eerst hier om de hoek bij hun geluidverhuur toko, die hier gewoon blijft.

Standaard

Spot on! Wat bedoel je trouwens met muziekhuis Guus Arons? Zonder hoofdletter?

Leuk dat het zo goed wordt ontvangen. Ratings met sterren zou leuk zijn. Hoe ik zelf op het idee van de site ben gekomen, is ook omdat ik 't fijn zou vinden om een rating systeem voor gitaarwinkels te hebben met commentaar. Dat je op internet kunt lezen "klein winkeltje met klein assortiment, maar heel goed in reparaties", of "goedkope winkel, maar slecht advies" nog voordat je naar de winkel rijdt. En omdat er (helaas) nog steeds hele goede winkels zijn zonder website en goede webshops zonder bekendheid.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten