Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 837 van 1797 EersteEerste ... 3377377878278358368378388398478879371337 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 8.361 t/m 8.370 van 17961
    Senior Member

Standaard

2ehands is volgens mij wel erg fel op dit soort dingen. Die verwijderen dit soort ads wel degelijk.

In dit geval is het niet alleen een neppert, zonder dat dit duidelijk wordt vermeld, maar is het ook nog eens een kwalijke manier van handel drijven in mijn ogen. Je bestelt de gitaar bij die belgische "verkoper", die 'm vervolgens in China bestelt en direct naar jou laat versturen. In de praktijk betekent dat dat hij wel een leuke marge opstrijkt, maar het enige dat hij daarvoor doet is dat ding voor je bestellen en betalen. Geheid dat wanneer er heibel is, je niet bij hem aan moet kloppen. Die heibel kan gaan van niet geleverd krijgen tot wel geleverd krijgen maar absoluut niet tevreden zijn met de kwaliteit.

Dit soort "handelaartjes" moet je mijden als de pest. Als tussenhandel fungeren: prima, maar dan moet je er wel wat meer moeite in steken. Op zijn minst dat ding inspecteren voor ie richting de klant gaat. Bij een kabeltje van een paar euro kan het me niet zoveel schelen, maar hier gaat het toch om wat prijziger koopwaar.
    Turn it up • Bring the noise

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door guitarkid Bekijk bericht
    Je vertelt die adverteerder niets nieuws, ben ik bang.... Misschien rapporteren aan 2eHands, maar het lijkt me toch dat bijv. de importeur van Music Man (weet niet wie dat voor België doet, voor Nederland Voerman) toch ook wel actie zou moeten ondernemen, voor zover mogelijk.
    eens opgezocht, het is ook voerman
    no life without music

Senior Member

Standaard

By the way: in de ad gaat hjet om een 4-string "Stingray". In de ad staat ook nog "precies als op de foto". Hmm, tsja, op de foto's staat toch echt een vijfsnaar...

Enfin, ik heb 'm al gemeld.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bat Bekijk bericht
    By the way: in de ad gaat hjet om een 4-string "Stingray". In de ad staat ook nog "precies als op de foto". Hmm, tsja, op de foto's staat toch echt een vijfsnaar...

Enfin, ik heb 'm al gemeld.
    indeed, op de oorspronkelijke advertentie was het ook zo... heb voerman ook maar eens verwittigd.
    no life without music

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pueblo Bekijk bericht
    indeed, op de oorspronkelijke advertentie was het ook zo... heb voerman ook maar eens verwittigd.
    Die kunnen er helaas niet zo heel veel mee. Music Man moet dan op zoek naar die chinees die die dingen in elkaar bakt en mochten ze daar dan al succesvol maatregelen tegen kunnen nemen, dan is er tien meter verderop wel een andere die het overneemt. Als de toko zelf niet ineens failliet is en onder een andere naam op precies dezelfde plek verder gaat.

De enige manier om dit tegen te gaan is deze dingen niet kopen. Maar goed, er zijn nog steeds genoeg klanten voor, wereldwijd, en zo lang dat het geval is, blijft deze handel bestaan.

Senior Member

Standaard

http://link.marktplaats.nl/460325781

Illegale handel.

Beetje schreeuwerige homeshopping advertentietekst trouwens.

de lul.....

Senior Member
    Blog Entries
    2

Standaard

ff tippen allemaal bij marktplaats

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bass blom Bekijk bericht
    ff tippen allemaal bij marktplaats
    Al gedaan

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door geert1976 Bekijk bericht
    http://link.marktplaats.nl/460325781

Illegale handel.

Beetje schreeuwerige homeshopping advertentietekst trouwens.

de lul.....
    Nou ja, illegale handel... ik vind dit meer iemand net als met die Chinese Gretsch, of die man met zowel spleetoog Gibson alsook spleetoog Fender. Gewoon particulieren die de gok hebben genomen en 'm nu in alle openheid als replica te koop zetten, dus de boel niet belazeren.
    Illegale handel vind ik meer wanneer iemand er 10 of 20 of meer van te koop aanbiedt, da's een handelaar. Dit is gewoon Jan of Kees die een plank verkoopt.

Vraag ik me wel eens af: zouden jullie MP ook zo rap tippen wanneer je broer, je buurman of een maat van je zo'n gitaar te koop zou zetten?
    Laatst gewijzigd door peter_l; 23 juni 2011 om 19:05

Senior Member
    Blog Entries
    4

Standaard

Nee, die zou ik persoonlijk aanspreken.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten