Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 834 van 1797 EersteEerste ... 3347347848248328338348358368448849341334 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 8.331 t/m 8.340 van 17961

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pueblo Bekijk bericht
    http://nl.kapaza.be/antwerpen/gibson...e-57178145.htm
    heel lage prijs, en afhalen kan niet, enkel verzenden...
    zou het echt zijn? of gewoon geld aftroggelen
    als het toch echt zou zijn, sla je slag zou ik zeggen
    zou toch een gok zijn dan, ik zou zowiezo een telefoonnummer en adres vragen.
    En vragen waar de optredens plaatsvinden zodat je evt. daar kunt afspreken.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jannest Bekijk bericht
    vind je dat ook bij neppe euros, paspoorten, id-kaarten, ect ??

te koop imitatie euros niet van echt te onderscheiden
    Hmm, heb even een dag of twee gemist, dus hier is de mosterd... Met neppe euro's of paspoorten te koop is het a) meteen duidelijk dat het nep is, zulke dingen zijn normaliter niet te koop, en b) benadeel je er niet zozeer een privé persoon mee, maar hooguit de overheid. En indien het antwoord bij b een ja is en de privé persoon er wel nadeel van ondervind, dan zijn het blijkbaar slechte vervalsingen geweest en heeft de koper dat risico bewust genomen.

"Illegale handel veroordelen is mijnsinziens iets geheel anders dan NSB praktijken. Die vuillakken gaven onschuldige mensen aan, lijkt me niet echt een juiste vergelijking..."

Ik had het ook niet over illegale handel of echte oplichters aangeven, maar het NSB gevoel kreeg ik idd juist meer van het geneuzel om iemand die in alle openheid - en met de keurig daarbijbehorende lage(re) prijs - een nepperd te koop aanbiedt. Als je zo iemand gaat 'aangeven' ben je een zich vervelende azijnpisser in een zwarte jas. Vind ik dan.

Nah, terug naar de studio maar weer. Is er in de tussentijd nog een échte faker gesignaleerd, eentje waar zelfs de kenners zich op stukbijten? Die HK Tele (een Nocaster ook nog eens) was ook wel een give-away, vooral met die binding en dat simpele brugje.

Senior Member

Standaard

Die giveaways zijn de lulligste, crappy gitaren door half blinde apen in elkaar gezet maar een rookie denkt een lucky shot te hebben en keert zijn spaarpot om van 2 jaar krantenwijk.
    Dat vind ik tamelijk sneu.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mesjoggah Bekijk bericht
    zou toch een gok zijn dan, ik zou zowiezo een telefoonnummer en adres vragen.
    En vragen waar de optredens plaatsvinden zodat je evt. daar kunt afspreken.
    Ik heb een mail gestuurd dat ik de gitaar eerst in het echt wil zien. Ben benieuwd naar het antwoord.
    Hij vermeld trouwens niets over de toestand van de gitaar. Misschien is de kop wel gebroken geweest en zijn alle elektronica vervangen. Maarja, dan is 800 nog steeds een redelijke prijs

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door peter_l Bekijk bericht
    Hmm, heb even een dag of twee gemist, dus hier is de mosterd... Met neppe euro's of paspoorten te koop is het a) meteen duidelijk dat het nep is, zulke dingen zijn normaliter niet te koop, en b) benadeel je er niet zozeer een privé persoon mee, maar hooguit de overheid. En indien het antwoord bij b een ja is en de privé persoon er wel nadeel van ondervind, dan zijn het blijkbaar slechte vervalsingen geweest en heeft de koper dat risico bewust genomen.

"Illegale handel veroordelen is mijnsinziens iets geheel anders dan NSB praktijken. Die vuillakken gaven onschuldige mensen aan, lijkt me niet echt een juiste vergelijking..."

Ik had het ook niet over illegale handel of echte oplichters aangeven, maar het NSB gevoel kreeg ik idd juist meer van het geneuzel om iemand die in alle openheid - en met de keurig daarbijbehorende lage(re) prijs - een nepperd te koop aanbiedt. Als je zo iemand gaat 'aangeven' ben je een zich vervelende azijnpisser in een zwarte jas. Vind ik dan.

Nah, terug naar de studio maar weer. Is er in de tussentijd nog een échte faker gesignaleerd, eentje waar zelfs de kenners zich op stukbijten? Die HK Tele (een Nocaster ook nog eens) was ook wel een give-away, vooral met die binding en dat simpele brugje.
    Ik heb de adverteerder van die HK Tele die een Fender moet zijn een mail gestuurd, hij houdt bij hoog en bij laag vol dat het een Fender betreft.

Senior Member
    Blog Entries
    4

Standaard

Het idee dat de overheid de benadeelde zou zijn. Ik geloof er dus helemaal niets van dat wanneer er tijdens controle ik vals geld op zak zou hebben dat dan de overheid benadeeld zou zijn. Als bedrijf of partkulier ben je gewoon dat geld kwijt.

Maar goed, ik houd voorlopig fijn mijn zwart lederen regenjas & laarzen aan. Ik ben faliekant tegen de handel in vervalste goederen. En nu gauw wat zuurs uit mijn blaas verwijderen.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Oranjeaap Bekijk bericht
    Ik heb een mail gestuurd dat ik de gitaar eerst in het echt wil zien. Ben benieuwd naar het antwoord.
    Hij vermeld trouwens niets over de toestand van de gitaar. Misschien is de kop wel gebroken geweest en zijn alle elektronica vervangen. Maarja, dan is 800 nog steeds een redelijke prijs
    lijkt me ook, hou ons op de hoogte !
    no life without music

Senior Member

Standaard

Mac, just my 2 cents, ik kan er ook niet bij dat mensen iets recht proberen te praten wat krom is. Fake is fake of het nu een Ralph Lauren polo gekocht in Alanya, Rolex op straat gekocht in Bangkok of een Strat model met Fender logo op Marktplaats is.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door guitarkid Bekijk bericht
    http://link.marktplaats.nl/459520903

Geen twijfel, just for the record.....
    Of zou dit nou zo'n faker zijn die is gekocht door een onwetende die 'm nu weer kwijt wil.... Ach, wtf!
    Dit is typisch een gevalletje "de ballen verstand van wat iet verkoopt."

Fiesta Red ook...

Sneue is dan wel weer dat hij in zijn onwetendheid wellicht ook getild is en dacht dat ie destijds voor een hele goede prijs een echte Fender (bekend merk!) had gekocht. Gitaar is helaas bij lange na geen 250 euro waar, ook niet mét tas.
    Turn it up • Bring the noise

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bat Bekijk bericht

Fiesta Red ook...
    Mooi hoor...fiesta red...beste kleur voor een stratogaster

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten