Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 56 van 866 EersteEerste ... 646545556575866106156556 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 551 t/m 560 van 8652
    Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tomdiedom Bekijk bericht

Heb hem zelf ook vrijwel altijd aan staan, factor 1 met niet te veel gain. Zacht aanslaan en je hebt een heerlijk vol clean geluid, harder aanslaan geeft dat heerlijke randje. Mooi aanslaggevoelig pedaal.
    Ik gebruik factor 1, gain op 9 uur, volume op 3 uur, voicing op 12 (neutraal is 1) Geeft wat extra smaak aan m'n od kanaal van m'n versterker. Factor 2 zou ik graag gebruiken, maar gaat in deze opstelling niet. Moet 'm nog laten modden. Toen ik 'm als standalone overdrive gebruikte ging dat wel.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fucko Bekijk bericht
    Nou ik post mijn zelfgemaakte board ook maar even.
    (hopelijk doen ik het goed)

Zoals jullie zijn is er nog ruimte voor pedalen, ik ben ook van plan om nog een memory man of memory lane en een volume pedaal.

Nog tips, please tell =)
    Cool bord zeg Alleen de octaswitch begrijp ik toch nog niet helemaal xD Blackout Effectors heeft echt een set leuke pedalen en die phaser is echt beest.
    In welke volgorde staan de pedalen eigenlijk? (niet te zien door de loops)

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cageman Bekijk bericht
    Cool bord zeg Alleen de octaswitch begrijp ik toch nog niet helemaal xD Blackout Effectors heeft echt een set leuke pedalen en die phaser is echt beest.
    In welke volgorde staan de pedalen eigenlijk? (niet te zien door de loops)
    Alright ik zeg het nog een keer:
    In veel nummers met me band moet ik tussen 2 of 3 pedalen in een tel overgaan in pedalen set, met die octa switch hoef ik dan maar 1 knop in te drukken.

Ik ben gewoon niet zo goed in dansen...

Voor de volgorde:
    TS-Fuzz-Phase-Pog

Senior Member

Standaard

Alright ik zeg het nog een keer:
    In veel nummers met me band moet ik tussen 2 of 3 pedalen in een tel overgaan in pedalen set, met die octa switch hoef ik dan maar 1 knop in te drukken.

Ik ben gewoon niet zo goed in dansen...

Voor de volgorde:
    TS-Fuzz-Phase-Pog
    Prima ding. Ik heb een tijd lang geleden ook een Octa-Switch gehad, dat was mijn intrede in de wereld van switchers / true bypass loopers. Leuk boardje, by the way!
    - facebook
    --------------------------------------------------
    - Arafúra : organic ambient / neo-classical
    - IZAH : sludge / post-metal

Standaard

Het is wel een leuk ding erg goed, ik irriteer me alleen aan het feit dat, als je je pedalen nog niet echt goed vast heb gezet en de kabels nog niet hebt gecamoufleerd, de kabels erg makkelijk uit de loops glijden en je meteen geen geluid hebt.

Senior Member

Standaard

Het is wel een leuk ding erg goed, ik irriteer me alleen aan het feit dat, als je je pedalen nog niet echt goed vast heb gezet en de kabels nog niet hebt gecamoufleerd, de kabels erg makkelijk uit de loops glijden en je meteen geen geluid hebt.
    Nooit dat probleem gehad, om eerlijk te zijn. Gewoon je jacks goed plaatsen zodat er geen beweging is, dus niet OP pedalen.
    - facebook
    --------------------------------------------------
    - Arafúra : organic ambient / neo-classical
    - IZAH : sludge / post-metal

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fuhgawz Bekijk bericht
    Een bijwerking van germanium clipping diodes is inderdaad dat ze je volume wat meer omlaag halen dan de standaard silicium diodes die je meestal in pedalen tegenkomt.

Ik ben helemaal geen fan van de Ruetz mod! Die haalt een stuk complexiteit uit de clipping. Als je cleaner wilt dan moet je gain knop omlaag draaien en voor meer bas en minder schelheid zijn er ook andere mods beschikbaar.

Minder geld uitgeven aan gear die we niet nodig hebben en meer spelen ipv YouTube kijken. :P
    Ik vind die Ruetz mod juist heilig! Maakt van die RAT in een keer een bruikbaar pendaal, waar het eerst een vaak schelle gore distortion was. RAT + Ruetz =
    Gibson ES 335 Studio '91 | Fender Telecaster Pink Paisley '85 | Gibson J35 | Vox AC10

Standaard

tijdje terug een nieuw bakkie gemaakt om de octa, helicon en phaser toe te kunnen voegen.

en hij is zwaar. !@#$

de pedalen gewoon met een tap uitgetapt en door de bodem met boutjes gedaan...
    te koop: westone pantera en ibanez artfield AFD-40

Standaard

Robotalk-->proanalog supa quack-->ernie ball volume-->prescription electronics vibe-->arion chorus (EWS mod)-->Analogman king of tone-->Landgraff DO-->empress tremolo-->Boss TU3-->Empress superdelay (vintage modified)

Mist nog vanalles maar klinkt al goed
    Hook captain V1 (6L6),Vinetto (vince cunetto) DC60,Haar tele,Ibanez 2460,K.Yairi DY62

Senior Member

Standaard

Weer een tgp-volger

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten