Lekker creatief bezig geweest met plestik.
(""Mevrouw Bertrand is Plastic thuis?"")
Lekker creatief bezig geweest met plestik.
(""Mevrouw Bertrand is Plastic thuis?"")
Supergaaf! Hout, kleuren, inleg, model, etc., echt heel mooi allemaal!!
mooi!, weet niet zeker of ik helemaal fan ben van de kleur van de pickupcovers, het ziet er voor mij druk uit, ook al zijn de zijkanten ook rood.. (het kan aan mij liggen)
no life without music
Ik ben het zelden oneens qua smaak met confrater oi, maar deze pupcovers, die op zich wel bijzonder sexy zijn, trekken ook voor mij mss iets te veel de aandacht naar zich toe (terwijl er toch behoorlijk wat lekkers omheen zit om naar te kijken).
Anderzijds, kan ook kwestie van wennen zijn. is anders dan wat we gewoon zijn en maakt de gitaar helemaal uniek.
edit: denk ook dat het anders gaat zijn als er knoppen en staartstuk opzitten.
Laatst gewijzigd door barno; 14 juni 2011 om 19:31
en een close up van de brug? ik snap nog niet helemaal hoe die ineen zit, wat zijn die 'lipjes? is die zelf gemaakt? of is dat een bestaande brug
no life without music
Ik vind die pickuprings die jezelf hebt gemaakt echt geweldig. Maar rood is toch even teveel. Laat je die dynasonics los?
Ibanez as200/Ibanez silverseries strat -> Lex Bos Superdrive IV-> Wampler Analog Echo-> Barber launchpad-> ac30
naah, ik vind de pickups nix, al zal ik wachten op het geheel voor een uitspraak te doen,![]()
Official Member of the Gun Guitars Owners Association
Het heeft wel wat hoor:
![]()
Laatst gewijzigd door Einzeln; 14 juni 2011 om 21:44
Ibanez as200/Ibanez silverseries strat -> Lex Bos Superdrive IV-> Wampler Analog Echo-> Barber launchpad-> ac30
Favorieten/bladwijzers