Thanks dudes, ben er zelf ook blij mee!!
Thanks dudes, ben er zelf ook blij mee!!
New Deep: Totaal niet mijn gitaar (al ziet ie er wel mooi uit), maar supergoede foto's! Hobbyfotograaf toevallig?
Thanks lauke, ja inderdaad foto's maken is m'n andere hobby.
As a true music lover having grown up listening to classical, orchestral, blues, folk, jazz, roots and rock & roll, playing musical instruments and understanding how real music is created I do not hesitate to express my upmost disgust and hatred for the modern music industry.
Die gitaar van JanVrm is een zelfbouw.
Inderdaad. Dat is mijn PESAMOLTO. Voor wie Italiaans spreekt, weet wat dit mag inhouden: weegt veel.
Mijn eerste project. Veel van geleerd. Mijn grote fouten: 1) slechte gewichtsverdeling tussen body en hals, 2) hals wat te diep in de body, lastig bereik bij hoge fretposities 3) totaal gewicht, ongeveer even zwaar of iets zwaarder dan mijn ouwe LP...vragen om schouderklachten dus.
Maar ik moet zeggen: mooi warm en rond geluid, dat heeft ie. De body is is een mix van mahonie in heet midden en aan de randen keruing (yang). Dat is een Aziatisch hardhout wat vaak in scheepsbouw gebruikt wordt. Daar had ik een plank van gekregen, dus ja...
Dus zeker geen mislukking, alleen dat gewicht, daar baal ik van.
meer plaatjes:
![]()
Favorieten/bladwijzers