Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 54 van 866 EersteEerste ... 444525354555664104154554 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 531 t/m 540 van 8652
    Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tomdiedom Bekijk bericht
    zonde, je had zo'n gaaf setje op je pt mini.
    Staat er nog deels bovenop hoor (boven op de RE-501).
    - '76 MXR Dyna Comp Script Logo (modded: PSU input, white LED, true bypass)
    - [open spot] (staat nu een losse Loop-Master 1-Loop)
    - '76 EHX Electric Mistress (modded: true bypass, green LED, calibration, volume drop mod, level/mix knob, PSU input)
    - 80ies EHX Deluxe Memory Man (modded: true bypass)
    - Line 6 Echo Park V1.2

Daarnaast worden er nog een aantal delays gerepareerd door onze bernarduur:
    - Binson EchoRec B2
    - Binson EchoRec P.E. 603-TE
    - (en nog een) Roland RE-501 Chorus Echo

Laatst gewijzigd door DemolitionColorScheme; 8 juni 2011 om 18:47
    - facebook
    --------------------------------------------------
    - Arafúra : organic ambient / neo-classical
    - IZAH : sludge / post-metal

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rocker_71 Bekijk bericht
    Ik moet dan de dirty RAt het volume wel redelijk ver open om hem ook als boost te kunnen gebruiken. Heb jij dat ook Lauke?
    Ik gebruik hem op het moment als zo clean mogelijk boost, dus het volume vol open en dan met de distortion knop de boost afregelen, die staat echter maar net op 1 hooguit. Maar het is inderdaad geen pedaal met enorme boost voorraad nee, helemaal niet zonder mods.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fuhgawz Bekijk bericht
    Ik ben helemaal geen fan van de Ruetz mod! Die haalt een stuk complexiteit uit de clipping. Als je cleaner wilt dan moet je gain knop omlaag draaien en voor meer bas en minder schelheid zijn er ook andere mods beschikbaar.
    Gain knop staat al zo laag 'ie kan, op het moment precies goed Maar ik moet zeggen dat ik hem juist wel lekker vind zo, haalt het middengebied ook wat meer 'open'. Zonder mod vond ik het met de tone knop al gauw of veel te schel of te bedompt en bassig.
    Het is nogal een omstreden mod geloof ik, je bent ook niet de eerste die ik er zo over hoor
    Maar sowieso geen zorgen, ik ga nog een keer een Four Knob Rat bouwen á la Beavis Audio.

Senior Member

Standaard

De eerste keer dat Gearmandude (geweldige gast trouwens!) die proco rat intrapt, gaan bij mij de nekharen overeind staan, oftewel wat een K-geluid zeg!

Maar hey, ik begrijp ook wel dat het daar juist om bedoeld is, mij maak je er in ieder geval niet blij mee ..... ligt (niet alleen) aan mij .....

Standaard

Ja ik vind die demo ook helemaal nergens naar klinken, lijkt ook totaal niet op hoe het pedaal in het echt klinkt. Zo zie je maar weer; niet te veel op youtube vertrouwen.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lauke_101 Bekijk bericht
    Ja ik vind die demo ook helemaal nergens naar klinken, lijkt ook totaal niet op hoe het pedaal in het echt klinkt. Zo zie je maar weer; niet te veel op youtube vertrouwen.
    Bij mij komt het aardig in de richting (heb dan ook een Blues Jr.) maar ik gebruik hem dan weer heel anders.

Senior Member

Standaard

Update

Er zijn sinds de vorige keer wat dingetjes veranders. Er is een holy grail plus bij gekomen, omdat mijn amp geen reverb heeft. Is toch wel een lekker ding. Jammer genoeg vervuild hij de stroom nogal voor de rest, dus sparen voor goeie voeding (bijna pp2 plus kunnen kopen, maar helaas al verkocht).

Ook is mijn wah nu gemod zodat ie true bypass is en een lampje heeft. Zeker dat lampje is een welkom omdat ik hem regelmatig nog aan heb staan.

En een klein patchboxje lekker makkelijk me gitaar in pluggen

upcoming gigs van Bareknuckle:
    Binnenkort wel weer eens een keertje ergens in de buurt.
    Te koop:PRS SE Santana | PM bij interesse

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Buzzel Bekijk bericht
    Update

Er zijn sinds de vorige keer wat dingetjes veranders. Er is een holy grail plus bij gekomen, omdat mijn amp geen reverb heeft. Is toch wel een lekker ding. Jammer genoeg vervuild hij de stroom nogal voor de rest, dus sparen voor goeie voeding (bijna pp2 plus kunnen kopen, maar helaas al verkocht).

Ook is mijn wah nu gemod zodat ie true bypass is en een lampje heeft. Zeker dat lampje is een welkom omdat ik hem regelmatig nog aan heb staan.

En een klein patchboxje lekker makkelijk me gitaar in pluggen

Staat je tuner bewust "op zijn kop" ?

Senior Member

Standaard

Die speciale RAT die Gearmanndude demonstreerde is op zich wel hoe het pedaal is. Maar bepaalde pedalen kun je -effectief- maar op een paar manieren gebruiken. Ik heb de Coolcat Vibe en de French Toast (octave up fuzz)van Danelectro en daar zit (samen) (met een op lichte crunch ingestelde versterker) het echte Jimi Hendrix geluid in. Maar dan moet je wel zoals Hendrix spelen. Speel je moderne rock, dan wordt het HELE _MAAL NIKS.

Ik vind het toch wel even uitzoeken hoe bepaalde pedalen gebruikt kunnen worden...
    Ik ben gek op het maken van muziek.... Met bas gitaar en synthesizers. Ik neem op en mix.... Ik doe het allemaal en al heel lang.... Misschien dat ik ooit er goed in wordt...

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door the sure thing Bekijk bericht
    Staat je tuner bewust "op zijn kop" ?
    Ik heb geen patch kabels meer met een hoek er in die lang genoeg zijn . Voordat ik die patch bay heb gemaakt ging daar de gitaar in en ook dat is een rechte jack, dus het is een tijdelijke oplossing todat ik weer is naar een muziekwinkel ga of ik weer een berg spul bij de oosterburen bestel
    upcoming gigs van Bareknuckle:
    Binnenkort wel weer eens een keertje ergens in de buurt.
    Te koop:PRS SE Santana | PM bij interesse

Standaard

Tadaa:

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten