Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 492 van 904 EersteEerste ... 392442482490491492493494502542592 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 4.911 t/m 4.920 van 9036

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brum Bekijk bericht
    U bent de verkoper?
    Nee hoor, en ik ken 'm ook niet. Maar het irriteert me gewoon, die wijsneuzerigheid-op-afstand van mensen die daarna dan hooguit misschien een goedkope Richwood of Epi hebben om op te poetsen, maar wel heel moedig vanachter hun keyboard zulke gitaren de grond in boren zonder er zelf waarschijnlijk ook maar eentje te hebben besnuffeld. Of het lef hebben er zelf 's eentje te bestellen vanuit China.

Ik zou het dan wél weer stoer vinden als bijvoorbeeld Epiphoney bij die man langsgaat, hem eerst zijn eigen post hier op het forum laat zien, en dan probeert die gitaar voor minder dan 175 mee te krijgen .

Op die fiets, dus.

Standaard

Maar met iets meer respect over zo'n verkoper praten (die nog eerlijk én goedkoop is) mag best wel.

bull

is bij wet verboden om fakes te verkopen
    blijft een trieste oplichter

Of het lef hebben er zelf 's eentje te bestellen vanuit China.

vraag me af waar die verkoper het gore lef vandaan haalt
    Laatst gewijzigd door jannest; 11 juni 2011 om 13:47

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jannest Bekijk bericht
    bull

is bij wet verboden om fakes te verkopen
    blijft een trieste oplichter

vraag me af waar die verkoper het gore lef vandaan haalt
    Doe is even normaal? Er zijn genoeg mensen die op marktplaats een chinese Gibson of Fender als echte een Gibson of Fender aanbieden, en dan zet deze man in de titel EN in de advertentie dat het geen echte zijn, en nog voor weinig geld ook, en dan krijg je: 'waar haalt hij het gore lef vandaan'?

Doe normaal man.

Standaard

Ik geloof dat die discussie al vaak genoeg gevoerd is. Deze verkoper biedt ze misschien aan als replica's, maar wat weerhoudt de nieuwe koper ervan om ze te koop te zetten als echte Fender/Gibson?

Standaard

Precies, de verkoper is eerlijk. Als Jannest met zijn hand op het hart durft te zweren dat hij nóóit illegaal muziek of films download, en bij IKEA geen Chinese meubels koopt die duidelijk van Des Bouvrie hadden kunnen zijn, dan mag-ie het wat mij betreft zeggen. Niet dat-ie dan gelijk heeft .

Ach, een goeie gitaar is een goeie gitaar, of er nou Fender of Brabantia opstaat. Daar helpt geen azijnpissen tegen.

@Wabbie: jij zit op je Balkenende-stoel. Je kunt mensen niet tot in het graf proberen te beschermen, ervoor te zorgen dat ze niet meer voor zichzelf hoeven te denken of op te passen, of verantwoordelijk stellen voor wat de koper erná ermee gaat doen. Iedereen is verantwoordelijk voor zijn of haar eigen daden, en mag daarop worden aangesproken.
    Jij zou bijvoorbeeld een Strat kunnen verkopen met of zonder Squier logo, en dat zul je vast zonder problemen doen. Wat weerhoudt dan de koper van jouw gitaar ervan er een Fendersticker op te rossen én 'm als origineel te koop te zetten? Hoe ga jij daarmee om?

Afijn, hulde maar weer, ik ga de deur uit :-)
    Laatst gewijzigd door peter_l; 11 juni 2011 om 14:10

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Epiphoneee Bekijk bericht
    Doe is even normaal? Er zijn genoeg mensen die op marktplaats een chinese Gibson of Fender als echte een Gibson of Fender aanbieden, en dan zet deze man in de titel EN in de advertentie dat het geen echte zijn, en nog voor weinig geld ook, en dan krijg je: 'waar haalt hij het gore lef vandaan'?

Doe normaal man.
    ga eens nep rolexen op Mp aanbieden moet je kijken hoe snel je ad weg is
    of te wel er is nauwelijks een markt meer voor helaas worden dit soort praktijken bij gitaren oogluikend toegestaan

Precies, de verkoper is eerlijk
    tuurlijk

Als Jannest met zijn hand op het hart durft te zweren dat hij nóóit illegaal muziek of films download, en bij IKEA geen Chinese meubels koopt die duidelijk van Des Bouvrie hadden kunnen zijn, dan mag-ie het wat mij betreft zeggen.
    jup met de hand op het hart maar ik heb wel een paar mensen omgelegd
    telt dat ook ?

nu genoeg
    je kunt lang of kort lullen maar het is gewoon bij wet verboden
    Laatst gewijzigd door jannest; 11 juni 2011 om 14:32

Senior Member

Standaard

Peter_l, zolang er mannetjes als jij zijn, die geen echte willen (of is het kunnen?) betalen maar er wel het merk op flikkeren (en ja ook jij verkoopt geen Fender met wel een Fender Logo), gaan zo'n fakerds een afzetmarkt vinden. Helaas.
    Eerlijk zeggen of niet maakt me niets uit.

MS

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Misery Signals Bekijk bericht
    Peter_l, zolang er mannetjes als jij zijn, die geen echte willen (of is het kunnen?) betalen maar er wel het merk op flikkeren (en ja ook jij verkoopt geen Fender met wel een Fender Logo), gaan zo'n fakerds een afzetmarkt vinden. Helaas.
    Eerlijk zeggen of niet maakt me niets uit.

MS
    Hij zegt alleen maar dat de verkoper tenminste eerlijk is en dat heel veel mensen dat niet zijn.

Senior Member

Standaard

Ola, hij noemt anderen snobs terwijl hij zelf wel een Fender logo op een eigenbouw flikkert en ze dan nog met dat logo verkoopt (kan allemaal ludiek zijn maar er zijn rechten aan dat logo verbonden). En respect opbrengen voor iemand die een fake verkoopt, zal ik nooit doen, ook al is ie eerlijk. Smaken kunnen verschillen en elk soort instrument zal zijn liefhebber hebben, maar logo's op gitaren die an anderen toebehoren, is één van de dingen waar ik echt moeilijk tegen kan. Sorry.
    Enneh, mensen die kritiek hebben kunnen dus geen Chinese Gibson betalen... Yeah right

MS

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Epiphoneee Bekijk bericht
    Hij zegt alleen maar dat de verkoper tenminste eerlijk is en dat heel veel mensen dat niet zijn.
    En laat het nu net over die (grote meerderheid van) mensen gaan die NIET eerlijk zijn.
    De "eerlijke" verkoper zou beter moeten weten en deze namaakspullen niet verkopen, of op zijn minst het logo ergens herkenbaar beschadigen. Ooit gaat deze gitaar weer de markt op en wordt hij wellicht verkocht als een "échte".
    Tuurlijk heeft deze verkoper de beste bedoelingen en is hij te goeder trouw, maar toch zou hij beter moeten weten.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten