Ik ben niet zo'n Ibanez-kenner, maar wat valt er op te knappen aan die LP? Lijkt me nog in redelijk goeie staat?
Ik ben niet zo'n Ibanez-kenner, maar wat valt er op te knappen aan die LP? Lijkt me nog in redelijk goeie staat?
Lijkt mee te vallen aan die frets, is gewoon goed ingespeeld. De prijs lijkt me zeer redelijk.
Zoals sommige weten heb mijn Gibson ingeruild voor een Taylor.
Nog onbekrast (tenminste dat was hij toen ik heb achterliet) Hij mag weg voor 1500 bij de verkoper; lijkt mij een erg mooi bedrag. Hij staat nog niet op Marktplaats maar daar staat hij binnenkort. Als iemand interesse heeft PM mij even, dan geef ik je het email adres.
Gibson, what else...?
upcoming gigs van Bareknuckle:
Binnenkort wel weer eens een keertje ergens in de buurt.
Te koop:PRS SE Santana | PM bij interesse
Nope een standard uit 2010
Gibson, what else...?
Wat Matsu-achtigen :
Arirang neckthrough (Koreaans dus geen Matsu, wel flink afgekeken) : hoogste bod momenteel €40
Johnny Pro voor €350
“Lean your body forward slightly to support the guitar against your chest, for the poetry of the music should resound in your heart.” - Andres Segovia
GuitarPlansCollection
Is dat zo? Wiiiiiiieeeetse!!!
Niet te geloven hoeveel merken ze geproduceerd hebben. Net als de Chinezen nu, als men maar betaalde. U vraagt wij draaien![]()
“Lean your body forward slightly to support the guitar against your chest, for the poetry of the music should resound in your heart.” - Andres Segovia
GuitarPlansCollection
Favorieten/bladwijzers