Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 486 van 904 EersteEerste ... 386436476484485486487488496536586 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 4.851 t/m 4.860 van 9036
    Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door geert1976 Bekijk bericht
    Kijkt niemand meer op gitaarmarkt?

Van het weekend nog een goede Custom Stratocaster opgehaald, gemaakt door Matsumoku Japan.

Ik heb hem niet in dit topic gezet, want de prijs was een weggeefprijs........
    In het verleden keek ik daar wel eens...wat opviel is dat men een stuk duurder is dan op andere veilingsites. En meestal is nieuw kopen bij een van de 2 webwinkels goedkoper, en dan heb ik het over onderdelen geen gitaren en of versterker...
    To Quo or not To Quo....The Status Quo will rock forever all over the world...again and again.

Senior Member

Standaard

http://www.gitaarmarkt.nl/index.php?...ails&id=142686

Ik denk dat als je 150 euro of 175 voor beide bied, je ze zo kan meenemen. En volgens mij is de linkse zeker in Japan gemaakt, en de rechter volgens mij ook. Binding, 2 goede pickups, wel zwaar, maar een mooie headstock & inlays.

Senior Member

Standaard

Mijn ervaring met Hondo is dat het baggerzooi is.. Leuk voor aan de muur voor 3 tientjes.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marter544 Bekijk bericht
    Mijn ervaring met Hondo is dat het baggerzooi is.. Leuk voor aan de muur voor 3 tientjes.
    mij te ver weg, die les paul zou ik wel willen hebben voor 5 tientjes, ook omdat ik nog een passende hals heb liggen, goed afstellen en je hebt al goede elementen er in zitten, dimarzio superdistortions, die zijn alleen het geld al waard.
    het is geen topkwaliteit maar goed afgesteld kan het minder, dit zijn al hondo II's die zijn beter dan de oorspronkelijke hondo's en deze 2 zijn beslist niet made in japan, maar in korea bij samick.
    kan het mis hebben, maar daar kwam het gros van de hondo II's vandaan, de betere hondo II's werden uitbesteed aan o.a tokai en matsumoku.

maar 200 euro voor die hondo junior dat zie ik niet lukken.
    daar zit als hij origineel is een nephumbucker in.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wietse Bekijk bericht
    mij te ver weg, die les paul zou ik wel willen hebben voor 5 tientjes, ook omdat ik nog een passende hals heb liggen, goed afstellen en je hebt al goede elementen er in zitten, dimarzio superdistortions, die zijn alleen het geld al waard.
    het is geen topkwaliteit maar goed afgesteld kan het minder, dit zijn al hondo II's die zijn beter dan de oorspronkelijke hondo's en deze 2 zijn beslist niet made in japan, maar in korea bij samick.
    kan het mis hebben, maar daar kwam het gros van de hondo II's vandaan, de betere hondo II's werden uitbesteed aan o.a tokai en matsumoku.

maar 200 euro voor die hondo junior dat zie ik niet lukken.
    daar zit als hij origineel is een nephumbucker in.
    Wacht even, de Junior-style gitaar is 50 euro neem ik aan?

Senior Member

Standaard

Nee, degene met de scheur in de hals is 50 euro.
    Of zo lees ik het toch.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door langun Bekijk bericht
    Nee, degene met de scheur in de hals is 50 euro.
    Of zo lees ik het toch.
    Nou, voor 50 euro een Koreaan, met 2x humbucker, binding, mooie headstock, ben ik verkocht hoor :P

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jan jansen Bekijk bericht
    In het verleden keek ik daar wel eens...wat opviel is dat men een stuk duurder is dan op andere veilingsites. En meestal is nieuw kopen bij een van de 2 webwinkels goedkoper, en dan heb ik het over onderdelen geen gitaren en of versterker...
    Vaker kijken loont de moeite hoor !! Ik heb er van de week nog een z.g.a.n. Vox vt20+ voor 100 euro weten te scoren

Senior Member

Standaard

Ik weet niet of dit een koopje is - zoals de adverteerder zegt; maar 250 voor een Guild (niet eens een Korea Dearmond met USA pickups) lijkt me erg oké, ook al is het geval spuuglelijk; zou ik zelf een stratje zoeken, dan zou ik het zeker willen uitproberen.

Moderator

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marter544 Bekijk bericht
    Ik heb een akoestische nylonsnarige Hondo 2 welke heerlijk klinkt en op menige CD terecht is gekomen. 138 gulden heeft hij gekost en hij speelt ook heel lekker.
    youtube youtube 2 youtube 3 youtube 4 youtube 5

Het licht aan het eind van de tunnel kan ook een idioot met een lamp zijn.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten