een beetje late reactie misschien, maar ik heb dit draadje al een tijdje niet meer gevolgd. maar ik ben blij te horen dat mijn geheugen dus nog goed is
ik was toen nog erg jong, en helemaal gek van gitaren en alles wat er mee te maken had. dus zo'n bezoekje aan de gitaar goeroe anno galama, vergeet je niet snel.
en het heeft mij ook nooit meer losgelaten, en ik ben nog steeds zeer onder de indruk van de man zijn bouwkunsten. trouwens gijs de wit kon er ook wat van, die heeft ooit een tele voor mij gebouwd, die ik ondertussen toch weer verkocht heb.
maar ik heb destijds van gijs begrepen dat hij regelmatig werk voor galama deed. dus niet alle galama gitaren werden door anno alleen gebouwd. jongens als gijs de wit, en misschien nog wel anderen, deden regelmatig klussen voor hem. trouwens gijs bouwt nog steeds prachtige gitaren. kijk maar eens op www.gijsguitars.nl
ik vraag me trouwens wel af hoe het nou eigenlijk precies zit met anno galama. na dat artikeltje in de leeuwarder courant is het wel angstvallig stil geworden rond zijn persoon. bouwt hij nou wel of niet meer.
Favorieten/bladwijzers