Ach, het kwartje van Kok hebben we ook nog steeds niet terug. En staat er al een comité klaar om die ouwe man eens onder het pek en veren te begraven?
Ach, het kwartje van Kok hebben we ook nog steeds niet terug. En staat er al een comité klaar om die ouwe man eens onder het pek en veren te begraven?
Hi Allen,
Max de Vries (waarschijnlijk niet zijn echte naam) heeft mij ook proberen op te lichten. Ik had een adv op Mp waarin ik naar een Vintage Muff zocht. Hij had er blijkbaar 1 en wilde deze wel verkopen. Na veel op en neer gemail zou hem hem opsturen onder rembours. Ik vertrouwde het al niet helemaal en vroeg om een foto van de binnenkant van de Muff om het type te verieferen. Dat ging volgens hem niet omdat hij de "verzegeling" niet wilde verbreken. Elke muff speler weet dat Muff's geen verzegeling hebben. Maar goed... 1 dag later mailt hij me dat er iemand is die het dubbele wil betalen yeah right....... En dat zonder advertentie!
Een dag later had hij ineens veel adv op Mp staan met allerlei pedalen voor spotprijzen. Geen echte foto's en alleen wat internet afb. Dat zegt mij genoeg. Ook het feit dat hij 1,5 dag actief was op MP zegt genoeg.
Ik heb hem dit adres ontfutseld en het bijbehorende nr op t net gevonden maar waarschijnlijk heeft hij daar ook zijn info vandaan.
Dijk-de Vries M van
Pieter Sipmawei 2/K28,
8915EA
Leeuwarden
058-2137164
Ik hoop dat je er wat mee kan en dat het plaatsen van deze gegevens niet tegen de regels is. Anders hoor ik t wel en mag je me rustig voor info mailen.
Mvg,
Nick
Laatst gewijzigd door nickveekens; 23 mei 2011 om 12:45
Heuj,
Ik ben ook opgelicht door deze kerel, had een Ebow van m gekocht, en na twee weken (terwijl hij me wel verteld had dat-ie het al verzonden had met het niet bestaande postbedrijf DPB) nog niks binnen. Ik probeerde 'm vanochtend te mailen maar zijn e-mailadres blijkt verwijderd te zijn.
Voorstel:allemaal aangifte doen!
we kunnen om te beginne eens allemaal een harde natte wind laten, gewoon voor straf
Gezocht:
Peavey Triple X
Heb je er eentje, inleveren!!
Zijn emailadressen bestaan niet meer...
We moeten hier eigenlijk met zijn allen melding van maken, maarja ik denk dat de kans dat ie gepakt wordt klein is.
Misschien wel van zijn seniele oma, net als het adres.....![]()
Word zo moe van dit soort mensen. Maarja... oplichters blijf je houden.
Favorieten/bladwijzers