stond er al geld op je paypal account of moest dit nog eerst van je eigen rekening af komen?
dit duurt namelijk harstikke lang heb ik pas gemerkt, echt van 4 voor tot 12 mei ofzo
stond er al geld op je paypal account of moest dit nog eerst van je eigen rekening af komen?
dit duurt namelijk harstikke lang heb ik pas gemerkt, echt van 4 voor tot 12 mei ofzo
Laatst gewijzigd door JGD; 22 mei 2011 om 10:39
Gezocht:
Peavey Triple X
Heb je er eentje, inleveren!!
Ja inderdaad, kijk even op je Paypal rekening of het al overgemaakt is. Duurt meestal vrij lang.
Rekening checken idd. En heb je al contact met de verkoper opgenomen? En wat had die te melden? Om hem nu meteen al op internet een oplichter te noemen..
Zelf koop en verkoop ik al jaren spullen via internet, nog nooit problemen gehad (afkloppen). Wel eens vertraging, dat bleek achteraf steeds aan de TNT te liggen. Heb zelf al eens een pakje na 4 dagen terug gekregen omdat ze afzender en verzendadres door elkaar hadden gehaaldWas er toch niet blij mee geweest als de koper mij toen meteen aan de schandpaal had genageld.
Te koop: Laney IRT Studio 15 inclusief voetpedaal en rack-ears. Alleen ophalen 325,-.
Favorieten/bladwijzers