Ik heb sinds vorige week een Pedaltrain en dat staat een heel stuk netter dan de Rockcase-koffer die ik hiervoor had. Als voeding voor de pedaaltjes gebruik ik een Voodoo Lab Pedal Power 2 plus. Ten opzichte van de Harley Benton Power Plant is deze voeding een hele verbetering, aangezien alle uitgangen geïsoleerd zijn, dus minder ruis en brom.
Hier een snapshot:
EXH Memory Toy
Rocktron Reaction Tremolo
EHX Little Big Muff
MXR Phase 90
Boss AW-2 Auto Wah
EHX LPB-1
Proco Rat 2
Fulltone OCD
Dunlop JH1
Throbak Stone Bender
TC Electronic Polytune
Ik weet het, maar liefst vier OD/Distortion/Fuzz pedaaltjes: lekker voor de afwisseling!!!!![]()
Laatst gewijzigd door TopRob; 16 mei 2011 om 15:16
zo, heb er gisteren ook ff eentje in elkaar gevelcro'd:
T-Rex Fuel Chameleon, BOSS PS-6, BOSS TU2, MXR Dime Distortion, Samson Wireless, Behringer Hellbabe wah.
Die stroomslof was helaas nodig omdat de Samson ALLEEN van zijn eigen adapter 12v vreet, niet van de chameleon, niet van een universele adapter, alleen van zijn originelebeetje kak en lelijk inderdaad, maar dit was de enige oplossing voorhanden.
wou, daar staat weer iets heel leuks!
Ik was laatst aan het denken, maar een beetje pedalboard is toch al een klein fortuin waard (in mijn ogen dan). mijn half lege pedalboard kost al gauw......eeuuh 450/500 euro. En daar kunnen nog 4 pedalen op en er zitten nog niet eens een goede voeding onder. dus als ik sommige boards zie, nou dan staat daar wel 1500 euro![]()
upcoming gigs van Bareknuckle:
Binnenkort wel weer eens een keertje ergens in de buurt.
Te koop:PRS SE Santana | PM bij interesse
@Buzzel: mjah mijn plankje leunt ook tegen de 1000 euro aan als ik het zo snel ff bereken. Heb ook nog een BOSS MT-2 (niet ingebouwd), er komt nog een A/B switch bij en heb dan nog het pedalboard wat bij mijn versterker hoort. Komt inderdaad aardig in de buurt van die €1500 zo :P
Hier weer een update:
Mijn volume-pedaal eraf en de Boss DD-20 erop.
![]()
I like it, maar waarom is je volume pedaal eraf?
Puur uit praktische redenen of wat?
"Till I Cadillac"
Zoekt een setje TV Jones of Filtertrons
Godin '04 LGX-SA, Tokai '86 Partscaster, S. Cortez CS-240 -> Zoom G3
Boss FZ-5>K's90>Clyde McCoy RI Wah>Maxon SD9>Danelec CTO-1>Arion SCH-1>Zoom CDR-70 / Marshall Blues Breaker mk1>Zoom G3
Te koop: ...
Voornamelijk om praktische redenen en ook omdat ik een volume-pedaal best "lastig" te bedienen vindt. Vooral "in the heat of the action" is subtiel volumeverschillen instellen best lastig. Ik merk dat ik toch gelijk naar mijn volume-pot van mijn gitaar blijf teruggrijpen, maar mijn compressor compenseert kleine volumeverschillen dan weer teveel. Ik heb inmiddels een Barber tonepress liggen en die ga ik maar eens aan de tand voelen.
Skiets is ook aan de pedaltrain.
Onder het board zitten de adapter van de M9, een PP2 en Line 6 Relay G30.
Line 6 M9
Fulltone Gt500
Expression pedal voor de M9
HWA Boozzfust
Korg Pitchblack
en Morley ABY
Favorieten/bladwijzers