Ik heb mijn eerste schreden op het pad der zelfbouw gezet: de linkshandige telecaster body is af en nu zoek ik de benodigde onderdelen bij elkaar.
Nu mijn vraag over de brug: ik ben voornemens om een rechtshandige brug te kopen. Het gevolg is dan wel dat het element "andersom schuin" komt te zitten. Heeft dat nog specifieke gevolgen voor het geluid (andere positie hoge en lage snaren of zal dit niet zo spannend zijn en moet ik toch echt fors de poeplap trekken voor een linkshandige brug?
Wie o wie kan me uitsluitsel geven?




Met citaat reageren


Favorieten/bladwijzers