Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 43 van 867 EersteEerste ... 3341424344455393143543 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 421 t/m 430 van 8664
    Senior Member

Standaard

@Tomdiedom: in dat geval wordt het wat begrijpelijker....

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FruscianteFan Bekijk bericht
    Blijkbaar vinden sommige mensen de DE7 dus beter klinken dan de CC.
    Yep.
    Ik ben verzot op analoge delays maar de CC was me echt te smerig. Dat analoge delays per definitie smerig moeten zijn is een misvatting. Als ik in zo'n geval mag kiezen tussen een DE7 en een CC is de DE7 de gelukkige. Die legt het daarna wel af als ik die keuzes een DMM mee mag nemen.
    „…were you born that stupid? Or did you have to study?“

— Robert A. Heinlein: Tunnel in the Sky

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dirk_Hendrik Bekijk bericht
    Yep.
    Ik ben verzot op analoge delays maar de CC was me echt te smerig. Dat analoge delays per definitie smerig moeten zijn is een misvatting. Als ik in zo'n geval mag kiezen tussen een DE7 en een CC is de DE7 de gelukkige. Die legt het daarna wel af als ik die keuzes een DMM mee mag nemen.
    Al helemaal een DMM in Nano-verpakking?

Standaard

Moet denk ik terug komen op mn mening over de carbon copy vs de DE7. Hoewel in eerste instantie de keuze om de cc weg te doen en even later de DE7 in de plaats te nemen niet heel handig/slim was, heeft het wel goed uitgepakt. Vandaag repetitie gehad en heb nog nooit zo vaak delay gebruikt. En de repeats worden op een hele mooie manier "smerig" en volgens mij is er ook iets van een kleine hint modulatie te vinden. Niet slecht, zeker niet slecht.

sorry voor de redelijk off topic post, maar voorgaand ging het hier ook over in dit topic.

Standaard

Als het werkt, werkt het! Analoog is maar een woord. Wil niet altijd zeggen dat het ook per definitie beter is. Ik vond de DE7 prima en ken ook nog wel andere digitale delays die beter zijn voor bepaalde dingen dan sommige analoge delays. Niet blind staren, gewoon kopen wat werkt! Goede post, Tomdiedom.

Senior Member

Standaard

Uploaded with ImageShack.us

Minder = Meer

Standaard

Niels is nieuwsgierig: wat voor een lampje heb jij daar op je pedaltrain?

Senior Member

Standaard

Mighty bright duet 2

Standaard

Bedankt! Ziet er goed uit

Moderator

Music

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FruscianteFan Bekijk bericht
    Blijkbaar vinden sommige mensen de DE7 dus beter klinken dan de CC.
    Dat dus. Ik zie op de vorige pagina ook weer dat helaas mensen zich snel persoonlijk voelen aangesproken als er iets minder positiefs over een object wordt gezegd. Was daar niet laatst een speciaal, maar doodgebloed topic aan gewijd? Anyway, de CC is niet per definitie slecht, maar ik heb tot vervelens toe gezien dat mensen 'm kozen púúr omdat -ie analoog is. Dat is jammer, want het is een verhoudingsgewijs erg donker gevoicede, lo fi delay en daarin 'roomser dan de paus' wat betreft de ideeën over analoog. Een DE7 doet dat eigenlijk al beter en zo zijn er wel meer.
    "Het is maar een spelletje" - Confucius

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten