Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Weergegeven resultaten: 21 t/m 25 van 25
    Senior Member

Standaard

Op 2001-12-01 17:38, schreef ekkerman:
    maar ik blijf bij mijn statement ; boogie rulezzz
    Nou Ekkerman, ik wil niet zeiken, en later we er dan voor de zekerheid maar vanuitgaan dat het aan mij ligt.:smile: En geef ik jou dus het voordeel van de twijfel, :razz: maar ik heb een paar boogie's uitgeprobeert, maar ik kwam er niet zo goed op weg.
    Nu heb ik al een paar jaar een Dean Markley, en die vind ik een beetje te steriel. Dus heb ik, toen ik een paar stuivers overhad een H&K le blond gekocht. Ik heb er inmiddels een andere speaker in gestopt. Maar ik vind dat ding toch heerlijk vet klinken hoor. Tja, het distortion kanaal kan je beter niet gebruiken. Maar het cleane kanaal is ook echt heel mooi clean. En het klinkt allemaal heel zuiver. Dus met mijn digitech RP6 als distortion gaat dat ding als een banaan. De boys van de band zeggen steeds dat ik een waanzinnig moi geluid heb. Dus ik vind dat dus niet alleen. :smile:

Maargoed, JIJ vind dat boogie ruluzzz?
    Oke vind ik goed. hahahahaha.
    Groetsels...

Standaard

Nou, eindelijk is m'n versterker klaar, en heb 'm van 't weekend opgehaald. Kostte maarliefst 70 euro! Er was iets met de speaker zeiden ze. Waarschijnlijk omdat 'ie een keer ergens te hard tegen aan gestoten is. Nou ja, 't zal wel...

Senior Member

Standaard

Op 2002-03-18 17:28, schreef BRiet:
    Nou, eindelijk is m'n versterker klaar, en heb 'm van 't weekend opgehaald. Kostte maarliefst 70 euro! Er was iets met de speaker zeiden ze. Waarschijnlijk omdat 'ie een keer ergens te hard tegen aan gestoten is. Nou ja, 't zal wel...
    is dat geen garantie?

Standaard

helaas niet meer nee...

Senior Member

Standaard

Boogie ruled niet altijd.
    Bij feedback Rotterdam hebben ze de Nomad Combo serie in de aanbieding .
    Importeur heeft er volgens hun te veel besteld en ze gaan voor heel wat minder weg , scheelt bij sommige Nomads meer als 1000 € .
    De andere Mesa versterkers zijn veel betrouwbaarder als de nieuwste serie Nomads.
    http://www.harmony-central.com/Guita...55_112-01.html

Na deze berichten ben ik toch maar voor een Koch gegaan.

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Casey op 2002-03-19 22:02 ]</font>

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten