Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 20 van 40 EersteEerste ... 10181920212230 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 191 t/m 200 van 391
    Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door skabouter Bekijk bericht
    Zo, weer een MD421(u) erbij, nummer 4! Wéér maar E80,- voor betaald!
    Nice price! Ik heb er ook 4, en voor zover ik weet ook 4 verschillende (-U4, -II, -HN en mogelijk een Blackfire 521). Geen idee eigenlijk in hoeverre ze verschillend klinken.

Mijn nieuwste aanwinst; een DBX 166 (de oude versie, met gekleurde knopjes) uit de USA (moet nog wel een keer de trafo en netsnoer vervangen).

Verzendkosten naar NL waren nogal gortig, dus heb hem naar m'n werk's hoofdkantoor in USA laten versturen.
    Mijn huidige compressor-rack leest echt als een Best Buying Guide <$500 van gearslutz/prorec/homerecording ;
    ART Pro VLA II (nog een keertje een buizenupgrade geven)
    DBX 166
    FMR RNC
    FMR RNLA
    Focusrite Compounder
    (en een Behringer Tube Composer, maar die gaat er misschien uit, al doet ie 't wel weer lekker op drumcomputers).
    D'r zijn er nog 2 andere comps onderweg vanuit Duitsland, maar "I won't reveal those yet".
    En dan wordt het tijd voor de echte high-end stuff (Distressor, 1176/1178, DBX 160SL, etc.) denk ik zo.
    Gezocht:
    Marshall 2553 (50W) in zwart tolex | Hamer Californian Elite in Aztec Gold
    Behoorlijk de bijlman met wat gemene karbonades en versnipperingsvaardigheden ter laars.

Senior Member

Standaard

Zo'n Steven Slate Pro Audio Dragon lijkt me wel een goede outboard compressor. Volgens mij een gepimpte 1176. Hij is wel redelijk prijzig, maar hij is wel ongelovelijk veelzijdig. Je kan hem als Distressor gebruiken, omdat je de saturatie kan instellen. Leuk voor drums.

Senior Member

Standaard

Yep, lijkt me zeker een tof ding. Al vind ik het uiterlijk iets té gothic/emo-esque.
    En 2x zo duur als een prachtige clone van Mohog, die echt houten frontpanels gebruikt:

Gezocht:
    Marshall 2553 (50W) in zwart tolex | Hamer Californian Elite in Aztec Gold
    Behoorlijk de bijlman met wat gemene karbonades en versnipperingsvaardigheden ter laars.

Senior Member

Standaard

Gister een prima werkend cassettedeck voor E5,- gevonden, paar straten verderop, marktplaats.

En vandaag een complete Sony stereo installatie, 4 componenten, voor niet heel veel! Alleen de poweramp zou al meer waard zijn dan wat ik voor de set betaalde. Prachtige CD-speler ook. geen recordaanwinst, dus ga er niet te diep op in, ik post het even in offtopic.

Senior Member

Standaard

wat kan je nou precies met zo'n cassette desk.
    of om een iets minder obvious antwoord te krijgen, wat ga je er mee doen?

ik ben oprecht geinteresseerd, want ik zag er vandaag ook eentje staan en die was vrij goedkoop ook. Dus als jij nou een heel mooi doel hebt voor zo'n ding, misschien heb ik er dan ook wat aan haha.

hoop dat deze post beetje duidelijk is

Moderator

Standaard

Wegpleuren, in brand steken, zwart verven en in zee gooien, het zijn ondingen! Ieder simpel mp3 spelertje klinkt beter. Ik heb net tien van die dingen weggedaan, want je kan er helemaal niks mee.
    Ik buig voor niemand. Ik heb een slechte rug.

Te koop: Cort Actionbass , zie advertentie!

Moderator

Standaard

Bert drukt zich een beetje sterk uit. Een goed cassettedeck met goede koppen en goed afgeregeld, met een degelijk loopwerk, kan heel lekker klinken met een goede cassette. Het tijdperk is wel voorbij, ze zijn niks meer waard. Ik heb nog een doos vol nieuwe cassettes van BASF CRO2, die kocht ik indertijd met honderden tegelijk.
    youtube youtube 2 youtube 3 youtube 4 youtube 5

Het licht aan het eind van de tunnel kan ook een idioot met een lamp zijn.

Moderator

Standaard

Nee Han, dat is niet waar. Die mooie cassettedecks vind je niet, die zijn zeldzaam. Wat je voor 5 euro bij de kringloopwinkel vindt, is doorsnee home-audio, dertig jaar oud, helemaal afgetrapt, nooit onderhouden, en kompleet waardeloos om serieus iets mee op te nemen.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Robdop Bekijk bericht
    wat kan je nou precies met zo'n cassette desk.
    of om een iets minder obvious antwoord te krijgen, wat ga je er mee doen?

ik ben oprecht geinteresseerd, want ik zag er vandaag ook eentje staan en die was vrij goedkoop ook. Dus als jij nou een heel mooi doel hebt voor zo'n ding, misschien heb ik er dan ook wat aan haha.

hoop dat deze post beetje duidelijk is
    Ik ga er gewoon een beetje mee aankloten, kon ook voor 1 euro 55 bandjes met opgenomen rockmuziek kopen, dus weer muziek erbij en dat is altijd leuk. Goed klinkt deze inderdaad niet, maar ook niet heel onaardig, dus leuk om af en toe eens muziek op te draaien (Maar de open-reel recorder die ik laatst gekocht had is daar veel leuker voor.)

Verder ben ik gewoon een simpel ventje wat hele goedkope spullen niet snel laat liggen, het is leuk om uit te proberen, en leuk als "verzameling". Begin hier thuis een leuk audiohoekje te creeëren. Had ik in mijn vorige "huis" geen ruimte voor, maar nu juist wel!

Moderator

Standaard

Ja, dat is de andere kant, al die ouwe meuk is gewoon leuk voor de heb. Ik vind dan ook dat je volgende aankoop maar een ouwe buizenradio moet zijn. Niets klinkt zo lekker vintage als een buizenradio die zachtjes Arrow Classic heeft opstaan.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten