Ik vind het niet netjes om de naam te noemen, maar heb ze googled en kon ze niet vinden. Misschien was het dus wel een "muziekzaak"
Ik vind het niet netjes om de naam te noemen, maar heb ze googled en kon ze niet vinden. Misschien was het dus wel een "muziekzaak"
Wat een mafkees. Ik vind het dan wel weer suf om 'm in je sig te zetten voor 315 en op Marktplatz voor 300. Forumprijs?![]()
"Het is maar een spelletje" - Confucius
Wat denken jullie een Epiphone, waarvan de headstock is aangepast?
Zoja, beetje overpriced lijkt mij.
http://link.marktplaats.nl/447292454
Rare prijs, teveel voor een Epi LP en te weinig voor een Gibby LP.
Te koop: ENGL Blackmore top + ENGL 412 Standard cabinet + Z5 footswitch
Als je de gangbare kritiekpunten op de Chinese replica's neemt, dan heeft-ie al twee: de top is niet mooi gespiegeld (lijn loopt te hoog af), en de kop begint te vroeg vanaf de topkam; is te gedrongen. Lijkt derhalve een Chinese kopie. In elk geval adverteert de verkoper 'm ook keurig als kopie, en als-ie netjes is gemaakt uit mahonie en esdoorn lijkt-ie me de prijs wel waard.
Nou, als een Epi met elzen body, esdoorn hals en gortdroge toets mag kosten wat-ie kost, dan is een kopie die er nog een tik beter uitziet in mijn optiek wel meer waard. Maar 600 euro is misschien inderdaad wel wat optimistisch, ze kosten geloof ik nog geen $ 400, met 'free shipping' nog wel.
Favorieten/bladwijzers