
Oorspronkelijk geplaatst door
barno
de twee tele's die ik met ST bouwde klonken beide een stuk gebalanceerder, vooral door de aanwezigheid van voldoende mid (toch de belangrijkste frequenties voor een gitaar.) de toploader klinkt een pak dunner. normaal ben ik de eerste om te zeggen dat geluid resultaat is van vele parameters maar omdat deze gitaren qua specs kort bij mekaar zaten, denk ik dat dat komt door de brug. ik ga het veranderen, mss dat ik daarna nog meer zekerheid heb.
Favorieten/bladwijzers