hoi alexander,
Ik heb hem enige tijd geleden op het forum gepost.
Kreeg leuke reacties.
http://www.fractalaudio.com/forum/vi...p?f=19&t=20581
Ik gebruik trouwens een Energyball met een 4x12 metal cab, mic U87.
Gr.Leon
Ik zie het, thanks!
Alexander van Engelen
hey,
Ik wil graag wat meer weten over de Redwirez cabs. Zijn deze nu veel beter als de cabs in de Axe fx?
Gr.Leon
"Beter" is niet het woord.
Met de Red Wirez heb je meer keus, zowel uit microfoons, als uit de mogelijke posities en afstanden, als uit soorten cabinetten. Voorbeeld: de Axe heeft geen Fane cabinet voor HiWatt amps, Red Wirez wel.
Ik vind ook dat de Red Wirez wat transparanter zijn.
Maar ik zou zonder problemen uit de voeten kunnen met de "stock cabs".
Handig aan de stock cabs is dat je niet omkomt in de keuzemogelijkheden. Ook heb ik het gevoel dat de stock cabs wat directer zijn, prikken meteen goed door in de mix.
Alexander van Engelen
Zie ik hier nou het zoveel bejubelde apparaat van de TS te koop staan?: http://www.gitaarmarkt.nl/index.php?...ails&id=133970
Bevalt het appataat niet (meer)? Is ie toch niet zo goed?
The problem with the world is that the intelligent people are full of doubts, while the stupid ones are full of confidence.
- Charles Bukowski
Als je nou mijn andere topics ook had gevolgd... dan had je wellicht gezien wat de aanleiding is en dat ik juist kritischer ben omtrent de geleverde sounds van de Axe-Fx.
Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door tnijland: "Ik heb er even goed over nagedacht en denk dat ik toch voor "puur" ga. Ik heb in de afgelopen jaren vrijwel alles gehad wat er te proberen viel en iedere keer wenste ik dat ik m'n vorige preamp had gehouden...(ben benieuwd of anderen dit herkennen). Hoe mooi en veelzijdig de Axe-Fx ook is, het is een perfect werkpaard voor de studio en podium gitarist maar is het helaas gewoon net niet voor de echte toon purist."
"Na een leuke tijd te hebben gehad met Axe-Fx modeling, ben ik toch weer een beetje terug naar af en wil dus proberen om een top buizen rackje in elkaar te flansen, voorzien van de betere componenten."
Dat gezegd hebbende, ik denk dat ik hem er toch lekker behoud omdat ie toch erg veel extra sounds en goede effect kwaliteit biedt (de veelzijdigheid dus).
Laatst gewijzigd door tnijland; 10 december 2010 om 19:27
Vergis ik me nou of lijkt het erop dat "Prins Patrick" z'n Axe-Fx verkoopt??
Ben wel benieuwd wat de reden is....
btw, voor mij was het de 'net niet' sound die me tot verkoop deed overgaan. Heb overigens intussen zowel de POD HD500 en de Vetta II geprobeerd en die zijn het absoluut ook niet ;-)
Laatst gewijzigd door tnijland; 1 mei 2011 om 21:55
Ik dacht dat ie er twee had, maar weet het niet zeker.
Bovendien komt er iets nieuws aan van Fractal, dus beter om dan nu te verkopen.![]()
Alexander van Engelen
Favorieten/bladwijzers