Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 47 van 124 EersteEerste ... 3745464748495797 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 461 t/m 470 van 1240

Discussie: Lelijkste gitaar

Standaard

gibsun is gewoon kut! kut met bedorven peren!gvd! en fender?je schroeft een fender op je harley en heeft niets met muziek te maken!

en inderdaad die chilli vretende lucht gitaar spelers hebben zulke slechte smaak he....ze zijn niet alleen lelijk maar ook ontzettend vies van jaaarenlang elk weekend 3 avonden spelen en misbruiken!niet om aan te zien laat staan aan te raken! gadverdamme! en die kleur ook! daar zou rob niet vrolijk van worden!daar heeft hij een schoonmaak team voor nodig! en de gitaarpolitie zou een paar jaar speelverbod opleggen en een vette dikke boete uitschrijven! wanneer is het nu eens afgelopen daar mee....

Senior Member

Standaard

Gast...
    "Till I Cadillac"

Zoekt een setje TV Jones of Filtertrons

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mesaman Bekijk bericht
    gibsun is gewoon kut! kut met bedorven peren!gvd! en fender?je schroeft een fender op je harley en heeft niets met muziek te maken!

en inderdaad die chilli vretende lucht gitaar spelers hebben zulke slechte smaak he....ze zijn niet alleen lelijk maar ook ontzettend vies van jaaarenlang elk weekend 3 avonden spelen en misbruiken!niet om aan te zien laat staan aan te raken! gadverdamme! en die kleur ook! daar zou rob niet vrolijk van worden!daar heeft hij een schoonmaak team voor nodig! en de gitaarpolitie zou een paar jaar speelverbod opleggen en een vette dikke boete uitschrijven! wanneer is het nu eens afgelopen daar mee....

Nou ga je toch lekker op een stagg spelen. Je kan wel zeggen dat het niks waard is maar zonder gison en fender hadden we nog op een luit gespeeld.
    upcoming gigs van Bareknuckle:
    Binnenkort wel weer eens een keertje ergens in de buurt.
    Te koop:PRS SE Santana | PM bij interesse

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Buzzel Bekijk bericht
    Nou ga je toch lekker op een stagg spelen. Je kan wel zeggen dat het niks waard is maar zonder gison en fender hadden we nog op een luit gespeeld.
    Niet om het een of ander, maar ik vind Les Pauls en stratocasters over het algemeen echt nergens naar klinken. Dat typische donkere zompige LP geluid, niks aan. Stratocasters, echt alles maar dan ook alles staat me tegen aan die krengen. Het geluid, d'r zit altijd zo'n kartonnen bijklank, alsof de snaren aanlopen. Flinterdun ook nog eens.
    De vibrato, wat op een stratocaster dan een tremolo heet en nu dus de hele wereld het zo noemt, is ook niks aan. Die headstock kan me ook niet bekoren, de nek is veel te dun, en het speelt ook voor geen meter. De hals veel te dicht langs m'n lichaam, die volumeknop in de weg waardoor je per ongeluk het volume wegdraait. Ze zijn veel en veel te klein, net of je een stuk speelgoed in je handen hebt, ik kan er helemaal NIETS mee. Ontzettend lelijk woord ook trouwens, stratocaster. Of hoe die Amerikanen het zeggen "strat". Of "stratje", zo niet nog erger.
    Maar het geluid, het geluid is nog wel het meest storende. Dat iedereen en z'n oma zo'n ding heeft gaat mijn verstand te boven. Elke demo van elke versterker of pedaal wordt zo'n wanding ingeprikt, elke 2e hands instrumenten site staat vol met van die goedkope kopieen. En alsof dat nog niet erg genoeg is, bestaat er ook nog zoiets als relicen of roadworn. D'r is niks dat zo lam is als dat, misschien dat je modderstickers kan kopen voor je jeep zodat het net lijkt alsof je door de bagger bent gereden. Vervloekte Fender. Kopen allerlei aansprekende merken op zoals Guild en Gretsch, en schrappen meteen een paar prima gitaren uit de productie (DeArmond M7x serie bijvoorbeeld). Voor een replica van een buizenversterker uit '65 met printplaatjes betaal je je scheel, om maar te zwijgen over die reverb units, wat geen drol kost aan materiaal.... ik moet maar ophouden voor ik begin te hyperventileren....

Zo dat moest er even uit zeg.

Terug on topic:

Lelijk met hoofdletter L hoofdletter elijk
    Mijn band op Myspace

If this is your reality, what must your nightmares look like

Senior Member

Standaard

Haha, nou smaken verschillen enorm. Die Strat die Tidalwave Sideburns postte had ik (onwetend) al gemaakt in die online strat-builder. Lijkt me wel wat.

Senior Member

Standaard

Ha, sideburns heeft iets verkeerds gegeten ofzo maar van mij mag je strats gerust lelijk vinden. het geluid dat dun enz... zou zijn... en dus slecht, da's wat kort door de bocht natuurlijk. genoeg muziekgenres waar juist een stratgeluid de zaak perfect dient. die comment klinkt wat zoals sommigen die vinden dat alles moet brullen, vet zijn, dik zijn enz... da's helemaal niet zo hoor Soms moet het snijden, dun zijn, twangen. Ik vind een Guild ook mooier maar soms is een strat de plank op de juiste plaats en kan ik met een hollow niks. Soms weer wel

Senior Member

Standaard

Met sommige dingen ben ik het wel eens, ik vind de strat bouwtechnisch ook een absolute grafgitaar.

Qua feel en geluid is het smaakgebonden....

Senior Member

Standaard

Had ik toch bijna de kans gemist om ook even over m'n nek te gaan

Bij deze: twee die, dacht ik, nog niet voorbijgekomen zijn:

Mijn website: Aiko Timmer's Guitar Pages :: Facebook
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door barno Bekijk bericht
    ..., je ben een kanjer maar "Ike lul" klinkt gewoon hééél goed

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door geert1976 Bekijk bericht
    Met sommige dingen ben ik het wel eens, ik vind de strat bouwtechnisch ook een absolute grafgitaar.

Qua feel en geluid is het smaakgebonden....
    je hebt het waarschijnlijk enkel over de looks. bouwtechnisch is de strat zowat de perfectie: zeer goede balans, goede access, makkelijk te vervangen onderdelen enz enz... op dat vlak alleszins een pak beter dan de LP, de SG, de Tele, de V, enz..

at Ike: je hebt er hier twee toppers bijgezet ! vooral de draken met kikkerbillen gitaar is buttugly, want niet eens als joke bedoeld, denk ik. de raketgitaar waarschijnlijk wel

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tidalwave_sideburns Bekijk bericht

Lelijk met hoofdletter L hoofdletter elijk
    inderdaad, met witte elementen en knoppen en een betere foto is hij stukken mooier.

ben ook geen stratliefhebber maar dat is meer omdat ze zo gewoon zijn, deze is lekker anders.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten